28/07/2017

Digital Marketing: Πώς ένα χόμπι γίνεται επικερδές επάγγελμα

του Σ. Κοσμετάτου
Αρθρογραφία

Η αλήθεια είναι μία. Όλα στην Ελλάδα πέφτουν, το Digital Marketing όμως ανεβαίνει. Είναι από τους λίγους κλάδους που έχουν τεράστια ανάπτυξη ΥΟΥ (χρόνο με το χρόνο) με αποτέλεσμα να μπαίνουν όλο και περισσότεροι νέοι (και λιγότερο νέοι) στην πίτα που μεγαλώνει.

Η πίτα δεν μεγαλώνει μόνο σε όγκο αλλά και σε αξία καθώς όλο και περισσότερα χρήματα επενδύονται στο Digital Marketing ενώ οι αμοιβές των ειδικών αρχίζουν και έχουν πάνω από 2 μηδενικά στο τέλος.

Σήμερα στο LinkedIn, όσοι δηλώνουν ότι ξέρουν από Social Media είναι περίπου 52.000. Πόσοι όμως πραγματικά ξέρουν;

Ασχολείστε με τα social media, σας ενδιαφέρει η ηλεκτρονική διαφήμιση και είστε γεμάτος πρωτότυπες ιδέες και έτοιμος για συναρπαστικές προκλήσεις;

Αυτό δεν φτάνει. Εγκυκλοπαιδικές, πανεπιστημιακές και συνεδριακές γνώσεις γύρω από το Digital Marketing έχουν πολλοί. Το θέμα όμως είναι ένα: Αποτελεσματικότητα.

Οι διαφημιστικές θέσεις στη μηχανή αναζήτησης Google είναι μόλις 7. Στο Facebook το κόστος χρόνο με το χρόνο ανεβαίνει κατακόρυφα οπότε με τα ίδια λεφτά σε βλέπουν λιγότεροι άνθρωποι. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν ξέρεις τι κάνεις, πας χαμένος.

Εμείς προτείνουμε 2 πράγματα. Το ένα είναι απεριόριστα ξενύχτια δοκιμών. Κάπως πρέπει να μάθεις. Υπάρχει και ο σύντομος δρόμος, τα σεμιναρια μαρκετινγκ του Leader School. Από τη στιγμή που μάθεις, πρέπει να εξελίσσεσαι συνεχώς. Κάθε μέρα είναι διαφορετική και ό,τι έκανες χθες, αύριο δεν σου εξασφαλίζει την επιβίωση. Σαν το τζόγο.

Το Digital Marketing είναι δύσκολο γιατί συνδυάζει τεχνικές γνώσεις στις πλατφόρμες, γνώσεις κειμενογραφίας, design αλλά και μια γενική αίσθηση, εμπειρία και γνώση του παραδοσιακού marketing. Γι’αυτό αποτελεί ευκαιρία.

Παρακάτω συγκεντρώσαμε 4 επαγγέλματα που δεν είναι του μέλλοντος, είναι του παρόντος, με δεκάδες θέσεις εργασίας και ανάγκη για καλούς.

Μάθετε ποια επαγγέλματα του Digital Marketing έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας και επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα.

Digital Marketing Strategist

Κάθε μεγάλη εταιρεία ή επιχείρηση χρειάζεται έναν ικανό digital marketing strategist. Ο επαγγελματίας αναλαμβάνει να χαράξει τη στρατηγική της εταιρείας στο Digital Marketing και έχει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων και του branding σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.

Με το σεμινάριο Digital Marketing Master Pro θα μάθετε στην πράξη να χαράζετε στρατηγικές στο Digital Marketing, να διαχειρίζεστε τις διαφημιστικές πλατφόρμες, τα ψηφιακά εργαλεία και τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας ώστε να επιτυγχάνετε τους στόχους των πελατών σας και να φέρνετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Google AdWords Specialist

Ο AdWords Specialist συνιστά τον πιο πολύτιμο συνεργάτη εταιρειών και επιχειρήσεων που προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης του κόσμου (Google) αλλά και στη Νο2 μηχανή αναζήτησης του κόσμου (YouTube), για να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Με το σεμινάριο Google Adwords θα μάθετε να διαχειρίζεστε τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google, να δημιουργείτε αποτελεσματικές καμπάνιες σε search, Display και Video για να φέρνετε πωλήσεις και αύξηση των κερδών.

Στο Leader School έχετε την ευκαιρία να εκπαιδευτείτε από Google Adwords Partner Premier, που ανήκει δηλαδή στο 3% παγκοσμίως των συνεργατών της Google.

Social media Marketing Specialist

Ο Social media Marketing Specialist καλείται να διευρύνει την ψηφιακή παρουσία εταιρειών και επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προωθεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Ο επαγγελματίας πρέπει να δημιουργεί κατάλληλο περιεχόμενο για το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και να προωθεί διαφημιστικό υλικό σε στοχευμένες ομάδες του καταναλωτικού κοινού.

Με το σεμινάριο Social Media Master Pro θα γίνετε expert σε 11 social media εργαλεία και σε 4 διαφημιστικές πλατφόρμες και θα είστε έτοιμος να παρέχετε αξιόπιστες υπηρεσίες σε εταιρείες, επιχειρήσεις και επαγγελματίες κάθε ειδικότητας.

Digital Advertiser

Ο Digital Advertiser είναι ο επαγγελματίας που δημιουργεί διαφημιστικές καμπάνιες για λογαριασμό εταιρειών και επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο. Γνωρίζει πολύ καλά να διαχειρίζεται τα ψηφιακά διαφημιστικά εργαλεία τόσο για τις διαφημίσεις στη Google όσο και στα social media. Στόχος του είναι η ενίσχυση του brand των εταιρειών και η αύξηση των πωλήσεων και των κερδών με την ελάχιστη δυνατή διαφημιστική δαπάνη.

Το σεμινάριο Διαφήμιση στο Internet Master Pro παρέχει γνώσεις και πρακτικές για να μπορείτε να δημιουργείτε επιτυχημένες διαφημίσεις στο Adwords, στα 5 social media που διαθέτουν διαφημιστικές πλατφόρμες αλλά και να αξιοποιείτε αποτελεσματικά ψηφιακά εργαλεία και κανάλια επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων των πελατών σας.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας