20/01/2017

Νέο βιβλίο για το 'Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα Social Media' από καθηγήτρια του CITY College

Εκπαιδευτικά Νέα

‘Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Social Media: Μία προσέγγιση βασισμένη σε αποτελέσματα’ (‘Digital Marketing and Social Media: A Results-Driven Approach’) είναι ο τίτλος του νέου βιβλίου της Καθηγήτριας του CITY College, Διεθνούς Τμήματος του Πανεπιστημίου του Sheffield, Δρ Ana Cruz, το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Routledge.

To βιβλίο αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Είναι βασισμένο στις σύγχρονες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, στη σχετική ακαδημαϊκή έρευνα, αλλά και στα αποτελέσματα των πρακτικών αυτών μέχρι σήμερα. Τα παραδείγματα που χρησιμοποιεί προέρχονται από μικρομεσαίες επιχειρήσεις (SME’s) στην Ευρώπη, δίνοντας μία άλλη διάσταση σε όσους μελετούν τον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Το βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές και στελέχη μάρκετινγκ, που επιθυμούν να είναι ενημερωμένοι και να παρακολουθούν τις νέες πρακτικές στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ και των social media, καθώς και σε ακαδημαϊκούς που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τη διδασκαλία τους.

Η Δρ Ana Cruz είπε σχετικά με το βιβλίο: «Τo ψηφιακό μάρκετινγκ και τα social media είναι το σήμερα, αλλά είναι και το μέλλον. Προσφέρουν πολλές ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ωστόσο πολλά στελέχη δεν έχουν ακόμα τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές, ακαδημαϊκούς, στελέχη κι επιχειρηματίες που θέλουν μία πιο δυναμική προσέγγιση για καλύτερα αποτελέσματα.»

Το βιβλίο της Δρ. Cruz αποτελεί ένα από τα λίγα βιβλία του είδους του, που είναι εμπλουτισμένα με case studies, ασκήσεις και εκπαιδευτικό υλικό, τα οποία διατίθενται μέσω του δωρεάν online εκπαιδευτικού προγράμματος Massive Open Online Course (MOOC), όπου συμμετέχει η συγγραφέας.

Συγγραφείς του βιβλίου είναι επίσης οι Dr. Aleksej Heinze, Dr. Gordon Fletcher and Dr. Tahir Rashid από το Πανεπιστήμιο του Σάλφορντ της Μεγάλης Βρετανίας. Στο βιβλίο συνέβαλαν πάνω από 40 κορυφαίοι ακαδημαϊκοί μεταξύ των οποίων κι ο κ .Στέλιος Καρατζάς, απόφοιτος του προγράμματος MA in Marketing, Advertising & Public Relations του CITY College, ο οποίος συνέγραψε δύο κεφάλαια του βιβλίου. Το βιβλίο διατίθεται και από το Amazon.

Η Δρ Ana Cruz έχει λάβει πολλά βραβεία ως στέλεχος μάρκετινγκ κι έχει πάνω από 15 χρόνια διεθνή εμπειρία στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα καθώς και σε ΜΚΟ. Στη Μεγάλη Βρετανία η συνεισφορά της στον χώρο του μάρκετινγκ και του branding έχει αναγνωριστεί με περισσότερα από 7 βραβεία.

Ανήκει στο δυναμικό του CITY College, Διεθνούς Τμήματος του Πανεπιστημίου του Sheffield από το 2010 και διδάσκει Μάρκετινγκ, Επικοινωνία και Στρατηγική Branding στα πτυχιακά – BA (Hons) in Business Studies (Marketing) και μεταπτυχιακά προγράμματα του Κολεγίου (MA in Marketing, Advertising & Public Relations και MA in Digital Marketing and Social Media), καθώς και στο Executive MBA.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι απόφοιτοι του προγράμματος MA in Digital Marketing and Social Media παίρνουν πιστοποίηση από την Google. To CITY College είναι το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια και ανάμεσα στα πρώτα στην Ευρώπη που εισήγαγε στο portfolio των προγραμμάτων του εξειδικευμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα πάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα social media.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας