29/06/2016

Τι σημαίνει το χρώμα του logo σας για την εταιρεία σας; (Infographic)

Καριέρα

 Αν φτιάχνετε τώρα την εταιρεία σας και θέλετε να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν σοφιστικέ, πιθανότατα να μπερδέψετε τους καταναλωτές σας αν το λογότυπό σας έχει χρώμα ανοιχτό πράσινο.

Αυτό συμβαίνει επειδή διαφορετικά χρώματα σχετίζονται με διαφορετικά αισθήματα. Το πράσινο δείχνει οργανική ανάπτυξη, τη γη, τη φύση ή την αίσθηση φροντίδας. Παράλληλα, το μαύρο επικοινωνεί την αίσθηση του εκλεπτυσμένου, των αρχών ή της αποπλάνησης. Δεν έχετε πειστεί ακόμη; Σκεφτείτε το πράσινο logo των Starbucks ή της Greenpeace ή τα μαύρα logo των Chanel και Sony.

Το χρώμα δεν είναι το μοναδικό σχεδιαστικό στοιχείο που επικοινωνεί με τον πελάτη σας για το brand σας. Το φόντο, τα κενά μεταξύ των γραμμάτων και το σχήμα λένε πολλά για την ιστορία του brand σας εκείνη τη στιγμή όπου η πρώτη εντύπωση σχηματίζεται.

Δείτε παρακάτω το infographic, που δημιούργησε η Colourfast για να πάρετε μια γεύση για το αν το λογότυπό σας στέλνει το σωστό μήνυμα.

Πηγή: Entrepreneur