18/12/2015

Σειρά Βιβλίων: Όλη η γνώση για το Μάρκετινγκ

Εκπαιδευτικά Νέα

Ο εκδοτικός οίκος Rosili δημιούργησε τη σειρά βιβλίων Μάρκετινγκ, η οποία περιλαμβάνει βιβλία τα οποία καλύπτουν τόσο τις αρχές και τις στρατηγικές Μάρκετινγκ, όσο και ειδικά θέματα Μάρκετινγκ. Όλα τα βιβλία είναι πλούσια σε παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και ασκήσεις και αποτελούν πολύτιμο αρωγό για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Μάρκετινγκ.

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (3η έκδοση)
Καλύπτει τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες και ενσωματώνει μια σειρά από case studies, παραδείγματα και ερωτήσεις. Σκοπός του βιβλίου είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης πώς κάποιες επιλογές, στρατηγικές και τακτικές μπορούν να οδηγήσουν μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στην κερδοφορία και την επιτυχία.

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ
Προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής.

Αποτελεσματική Διαφήμιση
Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, οι οποίες είναι γεμάτες από παραδείγματα, ερωτήσεις και casestudies, οι αναγνώστες μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της διαφήμισης αλλά και να τις εφαρμόσουν.

Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
Αποτελεί μία σύγχρονη και ολοκληρωμένη μελέτη του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ και σκοπό έχει να συμβάλλει στην προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

Δημόσιες Σχέσεις
Στόχος είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει την έννοια και τον ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων, να εφαρμόσει τα μέσα, τις τεχνικές και τα εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και να καταρτίσει το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων.

Το Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας!
Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που βήμα βήμα θα βοηθήσει τους επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τους ελεύθερους επαγγελματίες να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξη και την επιτυχία της.

Διοίκηση Μάρκας
Αναλύει τη στρατηγική σημασία μάρκας, τις προκλήσεις των σύγχρονων αγορών, τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την αποτίμηση της μάρκας.

Στη σειρά Μάρκετινγκ ανήκουν, επίσης, τα βιβλία:
- Μάρκετινγκ Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές
- Συμπεριφορά Καταναλωτή
- Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές
- Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου

Ενημερωθείτε για όλη τη σειρά βιβλίων Μάρκετινγκ εδώ: www.marketing.rosili.gr.