30/10/2015

Βιβλίο: Το Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας: Φτιάξτε το δικό σας πλάνο μάρκετινγκ, εύκολα, γρήγορα και σωστά

Εκπαιδευτικά Νέα

 Αναπτύξτε την επιχείρησή σας έξυπνα και σωστά!

Είναι γεγονός πως η πλειοψηφία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα αδυνατεί λόγω ανεπαρκών πόρων, αδυναμιών και παρωχημένων αντιλήψεων να εφαρμόσει αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι όποιες ενέργειες μάρκετινγκ που εφαρμόζονται χαρακτηρίζονται ως αποσπασματικές, σπασμωδικές και ανοργάνωτες.

Το μάρκετινγκ των μικρών επιχειρήσεων χρειάζεται:
- Συνέπεια, συμπληρώνοντας ένα ολοκληρωμένο δωδεκάμηνο πλάνο ενεργειών.
- Υπομονή, πιστεύοντας και υποστηρίζοντας τις αρχικές αποφάσεις.
- Διαδικασία με προγραμματισμό και στρατηγική.

Τα στελέχη και οι επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που έχουν την όρεξη, το όραμα και τη διάθεση να αντιμετωπίσουν διαφορετικά το μάρκετινγκ και επιθυμούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους έξυπνα και σωστά, μπορούν να συμβουλευθούν το πρακτικό εγχειρίδιο «Το Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας» του συμβούλου Μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα (εκδόσεις Rosili).

Το βιβλίο, πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:
• Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;
• Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;
• Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;
• Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;
• Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;
• Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;

Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το βιβλίο εδώ.

Το βιβλίο "Το Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας!" ανήκει στη σειρά βιβλίων "Μάρκετινγκ" του εκδοτικού οίκου Rosili, σειρά η οποία περιλαμβάνει βιβλία που καλύπτουν τις αρχές, τις στρατηγικές, τις δραστηριότητες Μάρκετινγκ, καθώς και ειδικά θέματα Μάρκετινγκ.

Στη σειρά Μάρκετινγκ ανήκουν, μεταξύ άλλων, τα βιβλία:
- Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (3η έκδοση)
- Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
- Αποτελεσματική Διαφήμιση
- Δημόσιες Σχέσεις
- Μάρκετινγκ Αρχές Στρατηγικές Εφαρμογές

Ενημερωθείτε για όλη τη σειρά στο www.marketing.rosili.gr.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας