07/07/2017

Πέντε συμβουλές για να αποφύγετε την κατάρρευση από το εργασιακό στρες

Εκπαιδευτικά Νέα

Η δουλειά καμιά φορά μπορεί να απορροφήσει όλη την ενέργεια του ανθρώπου και να τον επηρεάσει στην καθημερινότητα του.

Η Victoria Cairl, που μοιράστηκε την ιστορία της στο entrepreneur.com είχε τα ίδια συμπτώματα. Δούλευε για πολύ καιρό και πολλές ώρες στη startup της και έφτασε ένα βήμα πριν τη σωματική και ψυχική κατάρρευση. Όπου υπάρχει, όμως, πρόβλημα η ίδια πιστεύει ότι υπάρχει και λύση. Μερικές φορές αυτόν που πραγματικά πρέπει να αντιμετωπίσεις είναι τον εαυτό σου.

Όπως οι Startups πολλές φορές χρειάζονται μια μεγάλη "στροφή" για να λύσουν τα προβλήματα που εμφανίζονται έτσι και η Cairl αποφάσισε πως χρειάζεται και η ίδια μια τέτοια "στροφή". Έτσι, λοιπόν, κάθισε και σκέφτηκε ποια πράγματα θα τη βοηθούσαν για να πετύχει αυτή τη στροφή.

1. Χωρίς αλκοόλ για ένα μήνα
Αν η δουλειά σας έχει συναντήσεις εκτός γραφείου που περιλαμβάνουν ποτά καλό είναι να τα περιορίσετε. Όλοι γνωρίζουμε τις επιπτώσεις της συχνής χρήσης αλκοόλ, το οποίο συνδέεται με αϋπνίες, υπερένταση, έλλειψη συγκέντρωσης κλπ.

2. Πρωινό περπάτημα
Οι εποχές είναι δύσκολες και το γυμναστήριο καμιά φορά αποτελεί μια ακριβή επιλογή. Υπάρχει, όμως, μια συνήθεια που θα κάνει τη μέρα σας να ξεκινά όμορφα και με ενέργεια. Μην αμφισβητείτε τις ευεργετικές ιδιότητες του πρωινού περπατήματος. Είτε σε κάποιο σημείο που επιθυμείτε είτε στον δρόμο σας για τη δουλειά. Η V.Cairl δοκίμασε τριάντα λεπτά τη μέρα και είδε τη διαφορά.

3. Προγραμματίστε να κάνετε πράγματα που αγαπάτε
Χρωστάτε στον εαυτό σας τουλάχιστον 7 ώρες τη βδομάδα για να κάνετε πράγματα που σας κάνουν να νιώθετε χαρούμενοι. Αν δεν μπορείτε να σκεφτείτε κάτι συμπεριλάβετε νέες δραστηριότητες. Γραφτείτε σε μια ομάδα, κλείστε κάποια μαθήματα που περιλαμβάνουν αθλητικές δραστηριότητες, δείτε σειρές κ.ο.κ.

4. Αφήστε το κινητό σας κάτω
Μην εμφανίζετε το κινητό σας όταν βγαίνετε ραντεβού ή όταν είστε για καφέ με φίλους. Προσπαθήστε να περιορίσετε αυτή την κακή συνήθεια. Είναι μικρή αλλαγή που θα σας κάνει να δείτε μεγάλη διαφορά στη ζωή σας με τον καιρό. Θα δείτε πόσος χρόνος σας περισσεύει και πόσο θα αλλάξει η ψυχολογία σας.

5. Ο ύπνος αποτελεί προτεραιότητα
Μπορεί να νομίζετε ότι με 6 ώρες ύπνου είστε αποδοτικοί, όμως, κουράζετε τον εαυτό σας και αυτό ίσως κάποτε σας βγει. Φροντίστε να κοιμάστε όσες ώρες χρειάζεται και επιδιώξτε να το κάνετε συνεχώς χωρίς να σκέφτεστε τι θα σας πουν οι φίλοι σας και τα μέλη της οικογένειας σας. Κοιμηθείτε νωρίς αν δουλεύετε νωρίς για να ξεκουραστείτε και να έχετε ενέργεια. Ο ύπνος πρέπει να είναι προτεραιότητα.
Έτσι, λοιπόν, η V. Cairl παραδέχεται πλέον ότι νιώθει πολύ καλύτερα. Η αντοχή της έχει μεγαλώσει. Το περπάτημα τη βοηθά να σκεφτεί και να οργανώσει τη μέρα της και τις σκέψεις της. Το άγχος της έχει μειωθεί.

Ξέρετε, πολλοί από εσάς θα αλλάξετε διάφορες δουλειές στη ζωή σας, αλλά θα έχετε πάντα τον ίδιο εαυτό. Για αυτό προσπαθήστε να τον κάνετε να νιώθει καλά.

Προτεινόμενες σχολές

ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πειραιώς
E-learning Χρημ/κη
Διοικητική & Διοίκηση Έργων
Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης
Επαγγελματική κατάρτιση
με εμπειρία 37 χρόνων
Σεμινάρια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη
Ηράκλειο και Κύπρο

Έχουμε εκπαιδεύσει πάνω από
30.000 ανώτερα στελέχη!
The Future is Yours.
Αναγνωρισμένα Bachelor's
και Master's
Πιστοποιημένα εκπαιδευτικά
προγράμματα από την RTI

Σεμινάρια Α' Βοηθειών
σε Ελλάδα και Κύπρο
2500 σεμινάρια με περισσότερους από 30.000 συμμετέχοντες
Επεκτείνουμε τη Γνώση
Συμβάλλουμε στην επιτυχία
Σεμινάρια Λογιστικής - Φοροτεχνικών στην πράξη
Εκπαιδευτικό Κέντρο - Αθήνα
Το μέλλον της Λογιστικής
Διαβάστε επίσης
Εκπαιδευτικά Νέα