26/5/2017

Πώς να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ; (Μέρος Δεύτερο)

του Σ. Κοσμετάτου
Αρθρογραφία

Η πίεση που προκαλεί ο ανταγωνισμός στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μάλιστα σε περίοδο κρίσης, δημιουργεί την ανάγκη για στροφή προς τα ψηφιακά εργαλεία marketing.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από το budget των επιχειρήσεων κερδίζει χρόνο με τον χρόνο το ηλεκτρονικό marketing, τη στιγμή που σημειώνεται αισθητή πτώση στον προϋπολογισμό τους για έντυπη διαφήμιση.

Τα σεμινάρια μάρκετινγκ καθίστανται όλο και πιο απαραίτητα για τους επιχειρηματίες που επιδιώκουν να επωφεληθούν από τη δύναμη του Διαδικτύου και των socialmedia.

Δείτε στη συνέχεια με ποιους 3 δημοφιλείς τρόπους μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ και γιατί η διαδικτυακή προβολή πλεονεκτεί έναντι των παραδοσιακών μεθόδων διαφήμισης.

Διαφήμιση στο Facebook

Οι διαφημίσεις στο Facebook προβάλλονται στις ενημερώσεις του κάθε χρήστη με ποικίλες μορφές posts, ανάμεσα στις αναρτήσεις των φίλων του. Ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης σε χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτά αλλά και με βάση το φύλο, την ηλικία, τη γεωγραφική τοποθεσία. Η χρέωση της προβολής γίνεται ανά κλικ που πραγματοποιείται από τους χρήστες στη χορηγούμενη ανάρτηση.

Διαφήμιση Adwords

Μέσω της πλατφόρμας Adwords, ο επιχειρηματίας μπορεί να διαφημίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή του στο παγκόσμιο κοινό της Google. Το Αdwords διαθέτει προηγμένο μηχανισμό στόχευσης με βάση λέξεις - κλειδιά και ο διαφημιζόμενος καλείται να επιλέξει εκείνες που έχουν σχέση με τον κλάδο της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Οι διαφημίσεις που δημιουργούνται από τον επιχειρηματία εμφανίζονται στα αποτελέσματα της αναζήτησης των χρηστών στη μηχανή της Google, σε συγκεκριμένες θέσεις που διατίθενται για τους διαφημιζόμενους. Ο επιχειρηματίας χρεώνεται για κάθε κλικ που κάνουν οι χρήστες στη διαφήμιση, η οποία σχετίζεται με τους όρους που αυτοί έχουν πληκτρολογήσει στο πεδίο αναζήτησης.

Email marketing

Το email marketing αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο προβολής των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χώρα μας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης «Έρευνα Χρήσης των Media», που διεξήχθη τον Δεκέμβριο του 2016. Η μελέτη που σχεδιάστηκε για να διατυπώσει το μερίδιο των διαφημιστικών προϋπολογισμών των επιχειρήσεων για ηλεκτρονικό marketing το 2017, κατέδειξε πως το email marketing κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό, 62%.

Η διαφήμιση της επιχείρησης με την αξιοποίηση του email marketing συνιστά μια διαχρονική δυνατότητα που συνεχίζει να αποφέρει κέρδη. Η επιχείρηση εγγράφεται σε μια πλατφόρμα email marketing και ο διαφημιζόμενος προσθέτει μια φόρμα εγγραφής μελών στο επαγγελματικό site για να συγκεντρώνει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ενδιαφερόμενων χρηστών. Με email αποστέλλεται χρηστικό αλλά και διαφημιστικό περιεχόμενο στους εγγεγραμμένους χρήστες με σκοπό να ενδιαφερθούν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης ή με στόχο να υπενθυμίζεται η επιχειρηματική παρουσία στην αγορά.

Γιατί η διαφήμιση στο Διαδίκτυο σάς συμφέρει;

Η διαδικτυακή προβολή κερδίζει «έδαφος» καθώς η απόδοση της κάθε διαφημιστικής καμπάνιας είναι μετρήσιμη. Ο επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα να μετράει την αποτελεσματικότητα κάθε διαφήμισης, να ενισχύει εκείνες που αυξάνουν τις πωλήσεις και να επαναπροσδιορίζει όσες δεν προσελκύουν νέους πελάτες.

Οι επιχειρήσεις μπορούν περισσότερο από ποτέ άλλοτε στο παρελθόν να εντοπίσουν τους πραγματικά δυνητικούς πελάτες τους στο παγκόσμιο χωριό του Ίντερνετ. Η υψηλή στόχευση που προσφέρεται συνδράμει στην επιλεκτική προβολή των διαφημίσεων και στον περιορισμό των περιττών διαφημιστικών εξόδων. Το κόστος της διαφημιστικής προβολής, ακόμη, είναι απόλυτα ελεγχόμενο. Οι επιχειρήσεις θέτουν τον διαφημιστικό προϋπολογισμό τους και δεν ξεπερνούν το ανώτερο όριο που έχουν ορίσει.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας