25/5/2017

Παρουσίαση του βιβλίου 'Γιορτή στο επιχειρείν' από τις εκδόσεις ROSILI στον Ιανό

Εκπαιδευτικά Νέα

Οι εκδόσεις ROSILI και το βιβλιοπωλείο IANOS σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Οδυσσέα Κόλλια "Γιορτή στο επιχειρείν" που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Μαΐου 2017, ώρα 18:00, στο café του βιβλιοπωλείου IANOS (Σταδίου 24, Αθήνα).

Θα μιλήσουν οι:
• Φωτεινή Πιπιλή - Δημοσιογράφος, Πολιτικός και Σύμβουλος Επικοινωνίας
• Αντώνης Μακρής - Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)
• Αλέξης Κόκκος - Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων

Θα προλογίσει και θα συντονίσει τη συζήτηση η Δήμητρα Ζερβάκη - BusinessCoach, Διαχειρίστρια Έργων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Κάτοχος MBA.

Θα συμμετάσχει ο Στέλιος Πελασγός - Αφηγητής, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής και Συγγραφέας

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θα σερβιριστεί αφρώδης οίνος με τη χορηγία του Cellier.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Τι ενέργειες μπορεί να κάνει η επιχείρηση για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού; Γιατί γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα του Ανέμου; Ποιον ωφελεί ο Μήνας Ευαισθητοποίησης για το Στρες; Πώς δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο η επιχείρηση την Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπιστικής Βοήθειας;

Το βιβλίο «Γιορτή στο επιχειρείν» παρουσιάζει τις Παγκόσμιες και Εθνικές Ημέρες του έτους και προτείνει ενέργειες μάρκετινγκ για την αξιοποίησή τους σε κάθε επάγγελμα και τομέα επιχείρησης.

Σκοπός του βιβλίου είναι να ενθαρρύνει τους επιχειρηματίες να ενσωματώσουν τον εορτασμό των Παγκόσμιων και Εθνικών Ημερών στις δραστηριότητές τους προκειμένου να επιτύχουν:

• ανάπτυξη και ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές,
• επέκταση πελατειακής βάσης,
• αύξηση πιστότητας πελατών,
• ενημέρωση κοινού για κοινωνικά ζητήματα,
• ανάδειξη κοινωνικού προσώπου επιχείρησης,
• βελτίωση εικόνας επιχείρησης,
• καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος στους εργαζομένους,
• αύξηση πωλήσεων.

Το βιβλίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, πωλητές, αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν και ενδιαφέρονται για την υιοθέτηση ενός καινοτόμου εργαλείου μάρκετινγκ με σκοπό την ανάπτυξη των πωλήσεων, την καλλιέργεια των δημοσίων σχέσεων και την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Μπορείτε να δείτε το βιβλίο εδώ.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master (M.B.A.) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης.

Συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης. Διδάσκει στα e learning προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κέντρο Έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ε.σ.ε.ε.), την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ε.ε.δ.ε.). Έχει διατελέσει Σύμβουλος Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ.

Πιστεύει ότι η ελληνική οικονομία και κοινωνία θα εξελιχθούν εάν αναπτυχθεί το επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών, τόσο στον Δημόσιο, όσο και στον Ιδιωτικό τομέα.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας