26/4/2017

Πώς να ξεχωρίσει το βιογραφικό σας ανάμεσα σε 1 εκατομμύριο άλλα

Καριέρα

Η Vice President του τμήματος απόκτησης ταλέντων της εταιρίας Johnson & Johnson, Sjoerd Gehring, αξιολογεί κάθε χρόνο περισσότερα από ένα εκατομμύριο βιογραφικά και έχει ίσως την απάντηση στο τι πρέπει να κάνετε για να ξεχωρίσετε.

Έτσι, λοιπόν, έχοντας δει από κοντά διάφορες περιπτώσεις κατέληξε σε κάποια πράγματα που είναι καλό για κάποιον υποψήφιο να κάνει, αλλά και σε κάποια που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνει.

- Δείξτε το Portfolio σας

Είναι σημαντικό κάθε εργαζόμενος που η δουλειά του το επιτρέπει (και δεν εννοούμε μόνο αρχιτέκτονες και σχεδιαστές) να έχει προνοήσει και δημιουργήσει το δικό του portfolio με τα σημαντικότερα ή τα πιο πρόσφατα project που έχει φέρει εις πέρας. Ακόμη, το να διαθέτει κάποιος προσωπικό site με τις δουλειές του τον βοηθά αποτελεσματικά στο να προχωρήσει σε μια συνέντευξη, στην οποία θα πρέπει να παρουσιάσει μέρος της δουλειάς του.

- Μην προτιμάτε την ποσότητα έναντι της ποιότητας

Σε αυτό το σημείο οι υποψήφιοι πρέπει να δώσουν βάση στον τρόπο που στέλνουν τα βιογραφικά τους και τα συνοδευτικά τους κείμενα. Είναι αρνητικό να νιώθει ο recruiter ότι το ίδιο κείμενο και βιογραφικό που έλαβε έχει ταυτόχρονα σταλεί και σε άλλες 20 εταιρίες γιατί έτσι δεν μπορεί να καταλάβει σε ποιο βαθμό πραγματικά ενδιαφέρεται ο υποψήφιος για τη θέση που προσφέρεται. 

- Ψάξτε τη λύση σε ένα πρόβλημα

Το να παρουσιαστείτε σε μια συνέντευξη έχοντας κάποιες ιδέες κατά νου είναι ένα πολύ σημαντικό προσόν καθώς δείχνει το ενδιαφέρον σας. Μπορείτε αν είναι εφικτό να μελετήσετε με τι ασχολείται η ομάδα στην οποία πρόκειται να ενταχθείτε και να εκφράσετε τις ιδέες σας δίνοντας ίσως λύσεις που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν συζητηθεί. Γενικότερα, είναι αναγκαίο να αναζητήσετε σε βάθος τη θέση εργασίας στην οποία θα κάνετε αίτηση.

- Μην προτείνετε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την εταιρία

Η παραπάνω συμβουλή έρχεται με μια παρατήρηση. Το να προτείνετε κάτι μπορεί να σας εκθέσει αν είναι τελείως αντίθετο με αυτό που κάνει η εταιρία. Η Sjoerd Gehring τονίζει πως μια τέτοια πρόταση λύσης μπορεί να δείξει πόσο χρόνο αφιέρωσε ο υποψήφιος διαβάζοντας το προφίλ της εταιρίας.

Η σχέση του κάθε υποψήφιου με τον εργοδότη ξεκινά από τη στιγμή της συνέντευξης για αυτό όσο πιο καλά έχετε προετοιμάσει το έδαφος τόσο πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να συνεργαστείτε. 

Πηγή: themuse.com

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας