9/2/2017

Πόσο παρατηρητικοί είστε; 1 τεστ και 7 συμβουλές!

Καριέρα

Αλήθεια, πόση σημασία δίνετε στη λεπτομέρεια; Η ικανότητα να εστιάζετε στις λεπτομέρειες μιας εργασίας και να συγκεντρώνεστε σε αυτές, μπορεί να σας δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας, να σας κάνει περισσότερο αποτελεσματικούς, αλλά και να μειώσει τις πιθανότητες για λάθη. "Οι λεπτομέρειες μετράνε" έλεγε ο Steve Jobs. "Αξίζει να περιμένεις, αρκεί να το κάνεις σωστά."

Αν θέλετε να τεστάρετε τις ικανότητές σας και να δείτε πόσο παρατηρητικοί είστε, μπορείτε να κάνετε το τεστ Attention to Detail - Clerical Ability Test πατώντας εδώ.

Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματά σας όμως, υπάρχουν πολλές συμβουλές που θα μπορούσατε να ακολουθήσετε έτσι ώστε να βελτιωθείτε:

  • Οργανωθείτε: Η οργάνωση στην επαγγελματική σας ζωή θα σας βοηθήσει να έχετε υπό έλεγχο τα ραντεβού σας, τις υποχρεώσεις και τα deadlines.
  • Κάντε λίστες: Οι λίστες είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να έχετε πάντα γνώση του τι πρέπει να κάνετε και πότε.
  • Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα: Αν η καθημερινότητά σας φαντάζει χαοτική, είναι πολύ πιθανότερο να υποπέσετε σε λάθη και παραλείψεις.
  • Περιορίστε τους περισπασμούς: Είτε πρόκειται για τους φίλους, την οικογένειά σας και το φωνακλά συνάδελφο, είτε για το Facebook και το κινητό σας τηλέφωνο, προσπαθήστε να περιορίσετε τους περισπασμούς εν ώρα εργασίας.
  • Αποφύγετε το multitasking: Το multitasking "μοιράζει" την προσοχή σας σε πολλά πράγματα και επιστημονικά, αυτός δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να δουλέψει κανείς.
  • Γυμναστείτε: Η άθληση βοηθάει στη βελτίωση της μνήμης και της συγκέντρωσης, ενώ παράλληλα κάνει καλό σε όλο το σώμα. Νους υγιής εν σώματι υγιή!
  • Κάντε διαλλείματα: Ένα διάλλειμα 10-15 λεπτών θα επιτρέψει στο μυαλό σας να συγκεντρωθεί και να προετοιμαστεί για το επόμενο project.

Περισσότερα tips στο γράφημα που ακολουθεί:

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας