01/09/2015

5 Επιχειρηματικά Tips από τους κορυφαίους Γάλλους Innovators

Καριέρα

Από τις τέχνες στο φαγητό και από εκεί στη μόδα, η Γαλλία είναι γνωστή για την υπεροχή της σε πολλά πεδία. Γνωρίζατε ωστόσο πως οι Γάλλοι βρίσκονται στην κορυφή όταν μιλάμε για καινοτομία; Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Economist, “Η Γαλλία έχει περισσότερες startups από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη.”

“Για να καινοτομήσεις, χρειάζεται μερικές φορές να αφήσεις το γραφείο και να εκτιμήσεις την αποδοτικότητα διαφορετικών βιομηχανιών σε διαφορετικές χώρες για σχετικές αναλογίες,” λέει ο Michelle Greenwald, Founder & CEO of Inventours.

Από την πίστη στη διαίσθηση, έμφαση στην ποιότητα, δημιουργική χρήση της τεχνολογίας, έρευνα δεδομένων μέχρι και την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών, οι επιχειρήσεις παγκοσμίως μπορούν να πάρουν πολύτιμα μαθήματα από τους 5 μεγαλύτερους νεωτεριστές της Γαλλίας.

1. Εμπιστευτείτε τη διαίσθησή σας περισσότερο από τις τάσεις
Αν και μπορεί να ακούγεται αντιφατικό, σύμφωνα με το Nicolas Berger, co-founder and Director of La Manufacture Du Chocolat d'Alain Ducasse, ένα από τα βασικά κλειδιά του να είναι κανείς καινοτόμος είναι να παραμείνει πιστός στον εαυτό του και στην ταυτότητα της εταιρείας του. “Δημιουργήστε και διατηρείστε το προσωπικό σας όραμα για όσα η εταιρεία σας πρεσβεύει. Διατηρήστε τη μοναδική και μείνετε πιστοί στο όραμα του brand σας χωρίς να προσπαθείτε να μοιάσετε στους ανταγωνιστές σας."

2. Επικεντρωθείτε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα
Συνήθως η προσέγγιση των Αμερικανών είθισται να είναι εκείνη που αποζητά τα «περισσότερα», αλλά οι Γάλλοι νεωτεριστές, συμπεριλαμβανομένου του David Lowes--SVP Dressings, Unilever, έχουν άλλη γνώμη. “Η αρχή που βρίσκεται πίσω από τη δική μας καινοτομία στη Maille (μουστάρδα) ήταν μία: ποιότητα πάνω από την ποσότητα.” “Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να παραδίδουμε αυθεντικά, Γαλλικά, όμορφα αγαθά φτιαγμένα με πάθος και ταλέντο”

3. Χρησιμοποιήστε σύγχρονη τεχνολογία
Η ραπτική μπορεί να μη μοιάζει με βιομηχανία ώριμη για τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά ο Francois Chambaud, co-founder της Les Ateliers Nouveaux, ίδρυσε μια εταιρεία που φτιάχνει εξατομικευμένα αντρικά κουστούμια χρησιμοποιώντας στα καταστήματά της scanner σώματος. O Chambaud προτρέπει να αγκαλιάσουμε την τεχνολογία και να αναζητήσουμε πεδία ώστε να την εφαρμόσουμε με απρόβλεπτους τρόπους. Αυτό μπορεί να συνεπάγεται το να επιτρέπετε στους πελάτες σας να συμμετέχουν στη δημιουργική διαδικασία με διασκεδαστικό τρόπο ή να δημιουργείτε ικανοποιητικές εμπειρίες που θα κάνουν τους πελάτες σας να θέλουν τις κάνουν viral.

4. Μετατρέψτε την έρευνα δεδομένων σε διασκέδαση
Όλοι γνωρίζουμε πως οι αποφάσεις που παίρνονται σήμερα είναι πιο σίγουρες όταν υποστηρίζονται από έξυπνα δεδομένα, αλλά οι Γάλλοι ξέρουν πως η αξιοποίηση των δεδομένων πρέπει να σημαίνει χαρά και όχι δουλειά. Σύμφωνα με τον Maurice Ndiaye, Partner, Synomia Innovative Data Analytics Firm, “Αν ακόμη δουλεύετε για τα δεδομένα σας, πιστεύουμε πως κάτι δεν πάει καλά με τον οργανισμό σας, γιατί ήρθε η ώρα να δουλέψουν τα δεδομένα για εσάς. Το να παίζετε με τα δεδομένα μπορεί τελικά να εξελιχθεί σε διασκέδαση, έτσι ώστε να εστιάσετε στο πραγματικό αποτέλεσμα: γέννηση καινοτομιών και λήψη αποφάσεων.”

5. Προβλέψτε τις ενδόμυχες ανάγκες των πελατών σας
Σύμφωνα με τον Thoen, Sr. VP/ Global Head της Flavor Science Technologyat Givaudan, τη μεγαλύτερη εταιρία γεύσης και αρώματος στον κόσμο, ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε την επόμενη καινοτομία σας είναι να ακούτε προσεκτικά τους πελάτες. “Οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών οδηγούν την καινοτομία μας. ” “Το κλειδί είναι να ακούτε τόσο προσεκτικά που στο τέλος να αρχίσετε να προβλέπετε τις μελλοντικές ανάγκες. Οι ιδέες των καταναλωτών και της αγοράς μας βοηθούν να δούμε πέρα από το «εδώ και τώρα» έτσι ώστε να μπορούμε να προτείνουμε λύσεις σε ανάγκες που ακόμη οι καταναλωτές δεν έχουν διατυπώσει.”

Πηγή: Inc.