10/02/2011

Eπιχειρήσεις: Ώρα για θέση επίθεσης στα social media

Καριέρα

Οι περισσότερες εταιρείες σήμερα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παίξουν άμυνα. Η επιχειρηματική στρατηγική customer-relationship-management (Social CMR) που βοηθά στην επισήμανση και την προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης) επικεντρώνεται στην αποκάλυψη των παραπόνων των πελατών, αφού εκδηλωθούν, είτε μέσω ειδικού χώρου αποστολής μηνυμάτων ή μέσω εντοπισμού συνομιλιών σε ιστοσελίδες όπως το Facebook και το Twitter. Οι μέθοδοι αυτές δεν είναι οι καταλληλότερες για να προωθήσουν το εμπορικό τους σήμα ή να διατηρήσουν την αφοσίωση ανθρώπων που απολαμβάνουν το προϊόν και οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να γίνουν πρεσβευτές του brand.

Δεν θα έπρεπε να γίνεται έτσι. Το αμυντικό παιχνίδι θυμίζει 2010. Ήρθε η ώρα για την εταιρεία σας να αντιστρέψει το παιχνίδι, να περάσει σε θέση επίθεσης βοηθώντας στην προώθηση του brand στην αγορά, να ενθουσιάσει το καταναλωτικό της κοινό, και να διαμορφώσει σωστά το διάλογο. Το Social CRM θα πρέπει να σημαίνει επίθεση –στέλνοντας μηνύματα που μπορούν να μεταδοθούν σαν ιός, ώστε να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα των προϊόντων της εταιρείας, να δημιουργηθούν ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες, και να αποκτήσει εικόνα για το πώς αυτοί αισθάνονται για ένα μήνυμα μάρκετινγκ, μια νέα έκδοση του προϊόντος, και ούτω καθεξής.

Καθώς οι μικρές επιχειρήσεις εξελίσσονται στο να κατανοούν την αποτελεσματικότητα της μετάβασης στην επίθεση, όταν πρόκειται για τη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, η στρατηγική θα πρέπει να υιοθετείται όλο και περισσότερο και να αποκτά αξία το 2011. Τα Social media θα αποδειχθούν ο πιο οικονομικά αποδοτικός τρόπος για την ενίσχυση του brand και την απόκτηση ουσιαστικών πληροφοριών για τον πελάτη. Άλλωστε, είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να παίζεις επίθεση παρά άμυνα.

Πηγή: Capital.gr