Προπτυχιακά:
Marketing & Επικοινωνία

BA (Hons) Business Management (Marketing)

Μοιράσου το
Φορέας Εκπαίδευσης:
Mediterranean College
ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Οκτώβριος 2018, Ιανουάριος 2019
3 έτη
Bachelor
Πλήρους
Ελληνικά, Αγγλικά

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους Λυκείου που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στο χώρο των Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στο Marketing και την Επικοινωνία.

Προϋποθέσεις & δικαιολογητικά εγγραφής:
- Αντίγραφο απολυτηρίου Λυκείου ή ΕΠΑΛ (επικυρωμένο)
- Συστατικές επιστολές (2)
- Ικανοποιητική γνώση Αγγλικών (επίπεδο pre-lower ή IELTS 4.5)
- Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
- Φωτογραφίες (4)
- Αντίγραφο ταυτότητας/ διαβατηρίου (επικυρωμένο)

*Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για το αγγλόφωνο πρόγραμμα είναι αντίστοιχο με IELTS 6.0 ή lower.

Οι υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα, μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).

Κάτοχοι διπλωμάτων ΙΕΚ ή HND, φοιτητές ΤΕΙ/ ΑΕΙ συγγενών ειδικοτήτων μπορούν να εισαχθούν σε προχωρημένο στάδιο του προγράμματος, μέσω της διαδικασίας αναγνώρισης μαθημάτων. Επιπλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών απαιτείται η υποβολή:
- Διπλώματος ή αναλυτικής βαθμολογίας (academic transcript)
- Αναλυτικού οδηγού σπουδών (εφόσον είναι διαθέσιμος)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Σκοπός του BA (Hons) Business (Marketing) είναι να παρέχει στους φοιτητές μια δυναμική εκπαίδευση ώστε να τους προετοιμάσει κατάλληλα για μια για μια μακροχρόνια και επιτυχημένη καριέρα στο χώρο του marketing. Το πρόγραμμα προσφέρει το θεωρητικό και πρακτικό υπόβαθρο σε όλους τους τομείς της λειτουργίας του εμπορικού τμήματος μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα βοηθά τους φοιτητές να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του marketing, ώστε να προσαρμόζονται αποτελεσματικά στις διαρκείς αλλαγές του σύγχρονου περιβάλλοντος, να προγραμματίζουν τις κατάλληλες ενέργειες marketing, να χρησιμοποιούν τα παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, να μετρούν την αποτελεσματικότητά τους και να αναπτύσσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της επιχείρησης.

Το BA (Hons) Business (Marketing) περιλαμβάνει καινοτόμα και επίκαιρα μαθήματα, όπως τα ψηφιακά & κοινωνικά μέσα (digital & social media), ενώ δίνει έμφαση τόσο στην επιτυχή ανάπτυξη επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών (branding) όσο και στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, στοιχεία άκρως απαραίτητα σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Το πρόγραμμα, επίσης, βοηθά τους συμμετέχοντες να καλλιεργήσουν πολλές επαγγελματικές δεξιότητες, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιονδήποτε χώρο εργασίας (μεταφερόμενες δεξιότητες – transferrable skills) και να προετοιμάσουν τους απόφοιτους για εργασία στο συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό και κοινωνικό περιβάλλον. Μέσα από τη δομή και το περιεχόμενο των μαθημάτων αναπτύσσονται προσωπικές δεξιότητες για ανεξάρτητη μάθηση (independent learning), αναστοχασμό (reflection), απασχολησιμότητα (employability) και ομαδική εργασία (group work), που είναι απαραίτητες για την επιτυχή ενασχόληση στο χώρο των επιχειρήσεων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μαθήματα των 20 διδακτικών μονάδων (credits), με εξαίρεση το μάθημα Strategic Issues in Global Business του 3ου έτους το οποίο αντιστοιχεί σε 40 credits. Τα περισσότερα μαθήματα διεξάγονται σε εξαμηνιαία βάση, ενώ υπάρχουν κάποια ετήσια μαθήματα. Η διδασκαλία και μάθηση πραγματοποιείται με διάφορους τρόπους: lectures (διαλέξεις), guest lectures (διαλέξεις από επισκέπτες), seminars (σεμινάρια), labs & workshops (εργαστήρια), clinics (ενισχυτικά μαθήματα), tutorials (φροντιστηριακά μαθήματα), independent learning (ανεξάρτητη μάθηση).

Το 1ο Έτος και το 1ο εξάμηνο του 2ου Έτους διδάσκονται και αξιολογούνται στην ελληνική γλώσσα, ενώ το 2ο εξάμηνο του 2ου Έτους και το 3ο Έτος διδάσκονται & αξιολογούνται στην αγγλική γλώσσα. Κατά τη διάρκειά των σπουδών τους οι φοιτητές θα έρθουν σε επαφή με τις βασικές λειτουργίες μιας επιχείρησης πέραν του marketing, ενώ σταδιακά από το 2οΈτος θα αρχίζουν να εξειδικεύονται σε ζητήματα marketing, όπως η κατανόηση και η ανάπτυξη της μπράντας (brand), η σημασία των αναδυόμενων τεχνολογιών στο marketing (SEO – search engine optimization, social networking), ο ρόλος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Το τελευταίο έτος εστιάζει σε ειδικότερα θέματα μάρκετινγκ και θέματα στρατηγικής στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι απόφοιτοι του προγράμματος, με βάση την ελληνική νομοθεσία, είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου πανεπιστημιακού πτυχίου, ισοδύναμου των ΤΕΙ/ΑΕΙ. Εφόσον επιθυμούν, μπορούν και τυπικά να αναγνωρίσουν το πτυχίο τους από τις Ελληνικές αρχές.

Αφού ολοκληρώσουν το BA (Hons) Business (Marketing), οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν για μεταπτυχιακό στο Mediterranean College ή σε πανεπιστήμια του εξωτερικού ή να επιλέξουν να βγουν άμεσα στην αγορά εργασίας.

Οι πτυχιούχοι που θα επιλέξουν να εισέλθουν στην αγορά εργασίας, μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό περιβάλλον ή να αναπτύξουν δική τους επιχειρηματική δράση, στην Ελλάδα και διεθνώς. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως στελέχη marketing, digital marketing, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας σε:

  • Πολυεθνικές εταιρίες
  • Βιομηχανικές μονάδες
  • Υπηρεσίες (ασφαλιστικές, επενδυτικές, συμβουλευτικές)
  • Τράπεζες – χρηματοπιστωτικά ιδρύματα
  • Τουριστικές επιχειρήσεις
  • Εμπορικές επιχειρήσεις
  • Ναυτιλιακές εταιρίες
  • Διαφημιστικές εταιρίες & ΜΜΕ
  • Νοσοκομεία & μονάδες υγείας
  • Εκπαιδευτικούς φορείς
  • Μη κυβερνητικούς οργανισμούς
ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Για πληροφορίες σχετικά με τα δίδακτρα επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας