Προπτυχιακά:
Marketing & Επικοινωνία

BA in Digital Marketing

Μοιράσου το
Φορέας Εκπαίδευσης:
e-Campus University
ΑΘΗΝΑ
Οκτώβριος 2019
3 έτη
Bachelor
Εξ' Αποστάσεως
Ελληνικά

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Απολυτήριο Λυκείου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το πρόγραμμα σπουδών του Ψηφιακού Marketing (Digital Marketing) στόχο έχει την παροχή μιας διεπιστημονικής βάσης με σκοπό την κατανόηση, την ανάλυση και τη χρήση των οργάνων της σύγχρονης επικοινωνίας σε όλες τις διαστάσεις της: διαφήμιση, marketing, εταιρική επικοινωνία, ηλεκτρονικό εμπόριο, κ.λπ. Στόχος είναι να ευνοηθούν ιδιαίτερα η ανάπτυξη των δεξιοτήτων που συνδέονται με το ψηφιακό marketing και τον κόσμο των social media.

Στόχοι
Στο τέλος του προγράμματος σπουδών ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει:

  • βασικές δεξιότητες επικοινωνίας και ερμηνείας των επικοινωνιακών διαδικασιών από κοινωνικο-ανθρωπολογικής, ιστορικο-φιλοσοφικής και κοινωνιολογικής πλευράς
  • ικανότητα να αντιμετωπίζει τις νομικές, οργανωτικές και οικονομικές καινοτομίες που καθορίζονται από την ανάπτυξη και τη διάδοση των επικοινωνιακών φαινομένων
  • μεθοδολογικές δεξιότητες για την αξιολόγηση και την παρέμβαση στις διαδικασίες της επικοινωνίας μέσω μαθημάτων πληροφορικής και μαθημάτων σχετικών με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης
  • γλωσσικές δεξιότητες για την ανάλυση, τη διαχείριση και την παραγωγή κειμένων, ιδιαίτερα την ικανότητα να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά την ιταλική γλώσσα, με ιδιαίτερη προσοχή στα κείμενα που παράγονται για το web
  • άριστη γνώση δύο ξένων γλωσσών (αγγλικής και ισπανικής) για την ανταλλαγή γραπτών και προφορικών πληροφοριών στους τομείς που απαιτούν ιδιαίτερες ικανότητες.

Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το πρόγραμμα σπουδών είναι τριετές. Το πρώτο έτος χαρακτηρίζεται από την παρουσία μαθημάτων κοινωνιολογίας, πληροφορικής, σημειωτικής, που συνοδεύονται από μαθήματα μεθοδολογίας και οικονομικο-οργανωτικού περιεχομένου. Το δεύτερο έτος εισάγει μαθήματα ψηφιακού marketing και δικαίου, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κοινωνιολογικό και μεθοδολογικό πεδίο. Το τρίτο έτος προβλέπει μαθήματα φιλοσοφίας και σημειωτικής με σαφή προσοχή στις γλώσσες της επικοινωνίας και τις διαδικασίες κοινωνικής αλλαγής που δημιουργούνται από τα νέα μέσα.

Προσφέρεται στο φοιτητή η δυνατότητα εξατομίκευσης ορισμένων μαθημάτων επιλογής. Προβλέπονται ακόμη εκπαιδευτικές ασκήσεις κατάρτισης και προσανατολισμού.

Πρόγραμμα Σπουδών

1ο έτος Μάθημα
Σημειωτική και φιλοσοφία των γλωσσών
Πληροφορική
Οργάνωση επιχειρήσεων
Κοινωνιολογία των οικονομικών διαδικασιών
Τεχνικές, ιστορία και γλώσσα των οπτικοακουστικών μέσων
Αισθητική της επικοινωνίας

2ο έτος Μάθημα
Τεχνικές του ψηφιακού marketing
Προηγμένο ψηφιακό marketing
Δίκαιο της πληροφορίας και της επικοινωνίας
Μεθοδολογία της κοινωνικής έρευνας
Κοινωνιολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας
Αγγλική γλώσσα
Μάθημα επιλογής

3ο έτος Μάθημα
Ηθική της επικοινωνίας
Επικοινωνία
Γλώσσες των νέων μέσων
Μάθημα επιλογής
Ισπανική γλώσσα
Εργαστήριο γραφής για το web
Εργαστήριο γραφής
Εργαστήριο ανάγνωσης της εικόνας
Εκπαίδευση κατάρτισης και προσανατολισμού
Τελική εξέταση

Και μια μεγάλη λίστα από μαθήματα επιλογής!  

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Για πληροφορίες σχετικά με τα δίδακτρα επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας