Προπτυχιακά:
Πληροφορική

BSc (Hons) Computer Games Programming

Μοιράσου το
Φορέας Εκπαίδευσης:
Mediterranean College
ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Οκτώβριος 2019, Ιανουάριος 2020
3 έτη
Bachelor
Πλήρους
Ελληνικά, Αγγλικά

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους Λυκείου που επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στον κλάδο του Προγραμματισμού Παιχνιδιών, αλλά και γενικότερα της Πληροφορικής και της Ανάπτυξης Λογισμικού.

Προϋποθέσεις & δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Αντίγραφο απολυτηρίου Λυκείου, ΕΠΑΛ
  • Συστατική επιστολή (1)
  • Ικανοποιητική γνώση Αγγλικών (επίπεδο IELTS 4.5 ή ισοδύναμο) *
  • Ακαδημαϊκή Συνέντευξη
  • Φωτογραφίες (2)
  • Αντίγραφο ταυτότητας/διαβατηρίου

* Το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικών για το αγγλόφωνο πρόγραμμα είναι αντίστοιχο με IELTS 6.0 ή lower. Οι υποψήφιοι που δε διαθέτουν επίσημο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από κάποιο φορέα, μπορούν να υποβληθούν στο εσωτερικό τεστ αξιολόγησης Αγγλικής γλώσσας του Mediterranean College (placement test).

Κάτοχοι διπλωμάτων ΙΕΚ ή HND, φοιτητές ΤΕΙ/ ΑΕΙ συγγενών ειδικοτήτων μπορούν να εισαχθούν σε προχωρημένο στάδιο του προγράμματος, μέσω της διαδικασίας αναγνώρισης μαθημάτων. Επιπλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών απαιτείται η υποβολή:
- Διπλώματος ή αναλυτικής βαθμολογίας (academic transcript)
- Αναλυτικού οδηγού σπουδών (εφόσον είναι διαθέσιμος)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το BSc (Hons) Computer Games Programming είναι ένα άρτια δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στο οποίο οι φοιτητές αποκτούν το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο και την απαραίτητη πρακτική εξειδίκευση γύρω από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και εννοιών που αφορούν στον προγραμματισμό παιχνιδιών.

Τα παιχνίδια είναι γύρω μας. Στο τέλος του 2016, η παγκόσμια αγορά των computer games άγγιξε τα $91 δισεκατομμύρια. Παράλληλα η αγορά των mobile applications θα μεγεθυνθεί μέχρι το 2020 κατά 270% στα $189 δισεκατομμύρια, με τα παιχνίδια να έχουν μερίδιο 55%. Συνεπώς, η ζήτηση από την αγορά εργασίας εξειδικευμένων προγραμματιστών παιχνιδιών και κινητών εφαρμογών θα βαίνει διαρκώς αυξανόμενη.

Το πρόγραμμα στηρίζεται στο θεωρητικό υπόβαθρο της Επιστήμης των Υπολογιστών (Computer Science) που αποτελεί τον κύριο κορμό των σπουδών που σχετίζονται με την ανάπτυξη λογισμικού. Η γνώση της επιστήμης των υπολογιστών είναι το προαπαιτούμενο εφόδιο για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία στο χώρο γενικά του προγραμματισμού υπολογιστών, αλλά είναι η κύρια και απαραίτητη συνιστώσα για την ανάπτυξη του ειδικού λογισμικού του εύρους και της πολυπλοκότητας των Computer Games.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μαθήματα των 20 διδακτικών μονάδων (credits), με εξαίρεση το μάθημα Games Development και την πτυχιακή εργασία του 3ου έτους τα οποία αντιστοιχούν σε 40 credits το καθένα. Τα περισσότερα μαθήματα διεξάγονται σε εξαμηνιαία βάση, ενώ υπάρχουν και κάποια ετήσια μαθήματα. Η διδασκαλία και η εξέταση των μαθημάτων κατά το πρώτο έτος σπουδών και κατά το πρώτο εξάμηνο του δεύτερου έτους διεξάγεται στα Ελληνικά, ενώ στη συνέχεια για το υπόλοιπο των σπουδών στα Αγγλικά. (Σημείωση: Το πρόγραμμα προσφέρεται επίσης εξ’ ολοκλήρου στα Αγγλικά).

Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στις νέες τεχνολογίες ανάπτυξης παιχνιδιών και γραφικών εφαρμογών, όπως OpenGL, DirectX, Unity και Unreal-Engine, και εξετάζει όλες τις σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού, όπως C/C++, C#, Java, Python και PHP. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι ο φοιτητής/ η φοιτήτρια μαθαίνει προγραμματισμό ουσιαστικά και σε βάθος, ανεξαρτήτως των γλωσσών και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται, μαθαίνοντας πώς αναπτύσσουμε και εφαρμόζουμε αλγοριθμικές λύσεις για συγκεκριμένα υπολογιστικά προβλήματα. Έτσι, θωρακίζεται στις αλλαγές των προγραμματιστικών εργαλείων που αναπόφευκτα συμβαίνουν στο χώρο της Πληροφορικής και με τις γνώσεις που αποκομίζει μπορεί εύκολα να μάθει, να κατανοήσει και να προγραμματίσει σε οποιαδήποτε νέο προγραμματιστικό περιβάλλον κι αν εμφανιστεί.

Στο τελευταίο έτος του προγράμματος οι φοιτητές είναι σε θέση να αναπτύξουν ακόμα και το δικό τους ολοκληρωμένο παιχνίδι, ενώ μέσα από επιλεγμένα μαθήματα θα έχουν εξοικειωθεί με το χώρο των επιχειρήσεων πληροφορικής, έχοντας σχεδιάσει και υλοποιήσει ολοκληρωμένες εφαρμογές λογισμικού για λογαριασμό εικονικών επιχειρήσεων.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι απόφοιτοι του προγράμματος, είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου πανεπιστημιακού πτυχίου, με δυνατότητα πλήρων επαγγελματικών δικαιωμάτων, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία. Εφόσον επιθυμούν, μπορούν και τυπικά να αναγνωρίσουν το πτυχίο τους από τις ελληνικές αρχές.

Έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές τους, οι απόφοιτοι BSc (Hons) Computer Games Programming, μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως επαγγελματίες προγραμματιστές παιχνιδιών, εφοδιασμένοι με τις δεξιότητες να εργαστούν σε start-up εταιρείες ή και σε διεθνείς εταιρείες του χώρου, ως Gameplay & Serious Games Programmers, Simulation Tools & AI Programmers ή ακόμη και να ιδρύσουν την δική τους εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών.

Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν για μεταπτυχιακές σπουδές σε τεχνικές κατευθύνσεις ή σε τομείς Management, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, είτε να εισέλθουν στην αγορά εργασίας και με τις δεξιότητες που θα έχουν αποκτήσει θα μπορούν να ανταποκριθούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να σταδιοδρομήσουν στους τομείς:

  • Ανάπτυξης εφαρμογών λογισμικού (Software Development)
  • Εφαρμογών υπολογιστών & κινητών (Computer & Mobile Applications)
  • Ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών (Web & Multimedia Applications)
  • Ανάπτυξης παιχνιδιών ψυχαγωγίας (Video Games)
  • Ανάπτυξης εκπαιδευτικών παιχνιδιών (Serious Games)
  • Εφαρμογών προσομοίωσης υπολογιστικών επιστημών (φυσικής, βιολογίας, ιατρικής)
  • Εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας (AR & VR)
  • Οπτικών εφέ για τον κινηματογράφο (VFX)
  • Ψηφιακή φωτογραφία, τέχνη και γραφιστική (Graphic Art and Design)
ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Για πληροφορίες σχετικά με τα δίδακτρα επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας