Προπτυχιακά:
Marketing & Επικοινωνία

Marketing Communications and Social Media

Μοιράσου το
Φορέας Εκπαίδευσης:
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Οκτώβριος 2020, Φεβρουάριος 2021
Bachelor
Πλήρους , Εξ' Αποστάσεως
Αγγλικά

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Κύριο κριτήριο εισαγωγής ενός φοιτητή στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου είναι το Απολυτήριο Λυκείου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το παρόν πρόγραμμα προσφέρεται τόσο στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου στη Λευκωσία όσο και εξ αποστάσεως σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι φοιτητές εξοπλίζονται με ουσιαστικές γνώσεις στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες, και στις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη πληθώρας ικανοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προηγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαδικτυακών κοινοτήτων.

Στόχοι Προγράμματος
Upon successful completion of the program the students should be able to:
-Demonstrate awareness and capability of analyzing environmental (economic, social, political, legal, and technological) trends and their impact on individuals and businesses.
-Critically evaluate and apply concepts, techniques, strategies, and theories from any appropriate discipline in business contexts
-Demonstrate their ability to communicate effectively in business situations through speaking, writing, and by use of electronic media.
-Differentiate and analyze consumer data sources and collection methods via an empirical research approach.
-Describe the application of manual and computer-based quantitative and qualitative tools and methodologies in identifying and solving problems and making decisions in business situations.
-Demonstrate a thorough understanding of each element of the communications mix and the importance of integrating them.
-Apply knowledge from business and communication disciplines to develop an effective integrated communications plan in the dynamic environment.
-Describe the coordination of the production of visually effective print, graphic, and electronic communications.
-Demonstrate a thorough understanding of Social Media principles and how these platforms are re-formulating business communications.
-Demonstrate the capability of building and maintaining professional relationships with the various audiences of the organization.
-Project the ability to work in accordance with the professional ethics, standards, practices and the relevant laws.
-Demonstrate the ability to build teams and work effectively within them.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι απόφοιτοι του προγράμματος Marketing Communications & Social Media χρησιμοποιούν τις γνώσεις για τη δημιουργία και προώθηση της εταιρικής ταυτότητας ενός οργανισμού. Μέσω των γνώσεων που αποκτούν μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα επικοινωνιακά μέσα για να μεταφέρουν στοχευόμενα και ορθά τα μηνύματα που επιθυμούν στους πελάτες τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Επίσης αναπτύσσουν σχέσεις με πελάτες και διάφορους φορείς χρησιμοποιώντας εκτός από τις παραδοσιακές μεθόδους δικτύωσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιώντας την τεχνολογία προς όφελος του οργανισμού για την καλύτερη δυνατή προβολή στην ευρύτερη κοινωνία.

Δεξιότητες: Ομαδικότητα, Επικοινωνιακές δεξιότητες, Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, Εξαιρετική χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, Αναλυτικές και ερευνητικές, Οργάνωση και αποδοτικότητα, Ηγετικές Ικανότητες, Πρωτοβουλία και Δημιουργικότητα

Τομείς Εργοδότησης: Δημόσιος & Ιδιωτικός, Διαφημιστικός, Εκδοτικός, ΜΜΕ, Τεχνολογίας, Τηλεπικοινωνίες, Εκπαίδευση

Επιλογές Σταδιοδρομίας: Ελεύθερος Επαγγελματίας, Λειτουργός επικοινωνίας, Εκπρόσωπος τύπου, Διαφημιστής, Λειτουργός δημοσίων σχέσεων και Μάρκετινγκ, Εκπαιδευτικός

Μεταπτυχιακές / Επαγγελματικές Σπουδές
Αρκετοί οργανισμοί ενδέχεται να ζητήσουν σαν επιπλέον ακαδημαϊκό προσόν ένα Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) ή άλλο μεταπτυχιακό στη διοίκηση
Για σταδιοδρομία στον Ακαδημαϊκό τομέα και στην ανώτατη εκπαίδευση, η απόκτηση Διδακτορικού Τίτλου (PhD) είναι επιθυμητή και προσφέρει εμπειρία και ικανότητες άμεσα συνδεμένες με την έρευνα.

Πρόγραμμα Εργασιακής Εμπειρίας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου
Το πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας του Κέντρου Καριέρας δίνει τη δυνατότητα σε τριτοετείς και τεταρτοετείς φοιτητές με ψηλή ακαδημαϊκή επίδοση να εργαστούν για περίοδο τριών μηνών σε θέσεις αντίστοιχες του κλάδου σπουδών τους. Το πρόγραμμα εμπλουτίζει το βιογραφικό του κάθε συμμετέχοντα, αφού αποκτά εργασιακή εμπειρία και Προσωπική Αξιολόγηση των Ικανοτήτων του από τον οργανισμό στον οποίο τοποθετείται. Κάποιες από τις εταιρείες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και στις οποίες τοποθετήθηκαν φοιτητές του Marketing Communication & Social Media είναι:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Carob Mill Ltd
- Cyprus Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank of the Middle East Ltd)
- Infocredit Group
- Lanitis E.C. Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- N.P. Lanitis Ltd
- New Nissan Cyprus Ltf
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Cyprus)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Cyprus Department of Labour (Employment Market Section)
- WorkForce Cyprus
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Για πληροφορίες σχετικά με τα δίδακτρα επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας