Προπτυχιακά:
Marketing & Επικοινωνία

Marketing

Μοιράσου το
Φορέας Εκπαίδευσης:
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Οκτώβριος 2020, Φεβρουάριος 2021
4 χρόνια
Bachelor
Πλήρους
Αγγλικά

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Κύριο κριτήριο εισαγωγής ενός φοιτητή στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου είναι το Απολυτήριο Λυκείου.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το πτυχίο ‘Marketing’ προσφέρει στους φοιτητές ουσιαστικές γνώσεις σε θέματα πωλήσεων, προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων, στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες και στην άμεση ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών και προτιμήσεων των πελατών. Το πρόγραμμα παρέχει μια βαθύτερη κατανόηση της διαδικασίας του μάρκετινγκ, ενώ βοηθάει τους φοιτητές να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα της έρευνας αγοράς, τη διανομή, την τιμολόγηση και την προώθηση προϊόντων, καθώς και δεξιότητες για την ανάλυση και διαχείριση δεδομένων.

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Upon successful completion of the Marketing program students should be able to:
-Demonstrate their ability to communicate effectively in business situations through speaking, writing, and by use of electronic media.
-Demonstrate their ability to build teams and work effectively within them.
-Demonstrate awareness and capability of analysis of environmental (economic, social, political, legal, and ethical) trends and their impact on individuals and businesses.
-Describe the application of manual and computer-based quantitative and qualitative tools and methodologies in identifying and solving problems and making decisions in business situations.
-Critically evaluate and apply concepts, techniques, strategies, and theories from any appropriate discipline in business contexts.
-Define markets and apply marketing concepts and tools with a customer focus for effective promotion of products and services.
-Demonstrate the capability to collect all relevant information in order to prepare appropriate marketing strategies.
-Demonstrate an appreciation of the challenges and complexities involved in leading a marketing department and resolving the relevant problems.
-Demonstrate the ability to adapt marketing concepts, models, and techniques in different settings, e.g. from social marketing to electronic marketing.
-Demonstrate awareness of the roles and tasks of various marketing related executive positions.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Καριέρα & Εργοδότηση
Ο ειδικός στο Μάρκετιγκ διεύρυνα τη δυνατότητα προώθησης των πωλήσεων συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης και υποδεικνύει τρόπους για να αυξήσει τις πωλήσεις στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Ο ειδικός στο Μάρκετιγκ πρέπει να έχει άριστη γνώση των χαρακτηριστικών όλων των προϊόντων μιας επιχείρησης των τάσεων και πιθανών εξελίξεων στην αγορά όπου αυτή δραστηριοποιείται. Επίσης, θα πρέπει να αξιολογεί αντικειμενικά το κόστος και το αποτέλεσμα της διαφήμισης και ακόμα γνωρίζει τα θέματα προϋπολογισμού και τιμολόγησης. Είναι σημαντικό να είναι εξοικειωμένος με όλες τις μεθόδους προώθησης και διαφήμισης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσα από το ραδιόφωνο, τις τηλεοπτικές και ταχυδρομικές καμπάνιες, τις τηλεφωνικές επαφές και τη διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής.

Δεξιότητες: 
Ομαδικότητα, Επικοινωνιακές δεξιότητες, Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, Εξαιρετική χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, Αναλυτικές και ερευνητικές, Οργάνωση και αποδοτικότητα, Ηγετικές, Πρωτοβουλία και Δημιουργικότητα

Τομείς Εργοδότησης; 
Τραπεζικός, Ασφαλιστικός, Επενδυτικός, Εκπαιδευτικός, Συμβουλευτικός, Μη κερδοσκοπικός, ΜΜΕ, Λιανικό & Χονδρικό εμπόριο, Κατασκευαστικός, Υγείας, Τουριστικός, Βιομηχανικός, Διαφημιστικός, Τεχνολογίας, Τηλεπικοινωνίες

Επιλογές Σταδιοδρομίας: 
Τραπεζικός, Καθηγητής, Διοικητικό Στέλεχος, Διαφημιστής, Λειτουργός δημοσίων σχέσεων και Μάρκετινγκ, Πωλητής, Ασφαλιστικός Σύμβουλος

Μεταπτυχιακές / Επαγγελματικές Σπουδές
Διεθνής οργανισμοί ενδέχεται να ζητήσουν σαν επιπλέον ακαδημαϊκό προσόν ένα Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) ή άλλο μεταπτυχιακό στη διοίκηση
Για σταδιοδρομία στον Ακαδημαϊκό τομέα και στην ανώτατη εκπαίδευση, η απόκτηση Διδακτορικού Τίτλου (PhD) είναι επιθυμητή και προσφέρει εμπειρία και ικανότητες άμεσα συνδεμένες με την έρευνα.

Πρόγραμμα Εργασιακής Εμπειρίας του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου
Το πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας του Κέντρου Καριέρας δίνει τη δυνατότητα σε τριτοετείς και τεταρτοετείς φοιτητές με ψηλή ακαδημαϊκή επίδοση να εργαστούν για περίοδο τριών μηνών σε θέσεις αντίστοιχες του κλάδου σπουδών τους. Το πρόγραμμα εμπλουτίζει το βιογραφικό του κάθε συμμετέχοντα, αφού αποκτά εργασιακή εμπειρία και Προσωπική Αξιολόγηση των Ικανοτήτων του από τον οργανισμό στον οποίο τοποθετείται. Κάποιες από τις εταιρείες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και στις οποίες τοποθετήθηκαν φοιτητές του Μάρκετιγκ είναι:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Carob Mill Ltd
- Cyprus Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank of the Middle East Ltd)
- Infocredit Group
- Lanitis E.C. Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- N.P. Lanitis Ltd
- New Nissan Cyprus Ltf
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Cyprus)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Cyprus Department of Labour (Employment Market Section)
- WorkForce Cyprus
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Για πληροφορίες σχετικά με τα δίδακτρα επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας