Εισηγητής
Κωνσταντίνος Μ . Ντίνας PhD
Απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας και του Πανεπιστημίου της
Ουαλίας (Δίπλωμα Ανωτάτων Σπουδών στην Εκπαίδευση στις Σοβαρές Μαθησιακές
Δυσκολίες, Master στη Διαχείριση της Ειδικής Αγωγής με διάκριση, Διδακτορικό της
Φιλοσοφίας στην αυτοτραυματική συμπεριφορά).
Προσφέρει τις υπηρεσίες του τόσο στο πεδίο της πράξης, όσο και στο πεδίο της
έρευνας και της επιμόρφωσης. Διετέλεσε εντεταλμένος διδασκαλίας στο
Διδασκαλείο Δ. Γληνός του Α.Π.Θ. (2001-2012), όπου δίδαξε τη θεματική της
υποστήριξης της θετικής συμπεριφοράς, επιστημονικός συνεργάτης στο
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Π.Θ. (2007-2012), όπου δίδαξε τις
θεματικές της εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς στον αυτισμό και τη
θεματική της ανάπτυξης ικανοτήτων αυτοεξυπηρέτησης και αυτόνομης διαβίωσης.
Το κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στη διερεύνηση των αναγκών του
πεδίου της πράξης για την ανάπτυξη εμφανών προγραμμάτων επιμόρφωσης και την
παροχή της κατάλληλης διαχειριστικής και κοινωνικής υποστήριξης. Η σύνθεση της
πρακτικής και της ερευνητικής ενασχόλησης του επιτρέπει να διερευνά στην πράξη
τη βιωσιμότητα προτεινόμενων θεωρητικών λύσεων σε θέματα όπως η αντίσταση
στην καινοτομία και η επαγγελματική εξουθένωση. Εργασίες του έχουν δημοσιευτεί
σε έγκριτες διεθνείς επιθεωρήσεις, είναι κριτής δημοσιεύσεων ενώ έχει κάνει
εισηγήσεις παρουσιάσεις σε συνέδρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στις Η.Π.Α.
Σε ποιους απευθύνεται
• Πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
• Λογοθεραπευτές
• Εργοθεραπευτές
• Ψυχολόγοι
• Εκπαιδευτικοί - Ειδικοί παιδαγωγοί
• Συνοδοί (παράλληλης στήριξης)
• Νοσηλευτές
• Ειδικό βοηθητικό προσωπικό
• Εργαζόμενοι στο σύστημα παροχής ανθρώπινων υπηρεσιών
• Γονείς
• Φοιτητές