Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

Online Shopping | e-Commerce Strategy (Θεσσαλονίκη)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ευρυδίκη Παπαχρήστου, Fashion Designer – MSc
H Ευρυδίκη Παπαχρήστου σπούδασε “Eυρωπαϊκή Μόδα – Ανάπτυξη Προϊόντος (ΒΑ) Hons, στο University of Kent της Αγγλίας και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) με εξειδίκευση στην Επιχειρηματική Πληροφορική. Έχει εργαστεί στο Μιλάνο για τον Σχεδιασμό συλλογών ενδυμάτων, Έρευνα Αγοράς και Προτάσεις Αξεσουάρ στο Studio Σχεδιασμού LUIGI CIOCCA για εταιρείες όπως: LEVIS ITALIA, LA SENZA, LAPIN, COIN κ.α. Έχει εισηγηθεί σε πολλά προγράμματα κατάρτισης Ελλήνων Στελεχών ΜΜΕ, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια δραστηριοποιείται και στον χώρο του λιανικού εμπορίου γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται ή ασχολούνται με την στρατηγική ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους μέσω του διαδικτύου και θέλουν να αποκτήσουν επιπρόσθετες γνώσεις, εμπειρίες, μεθόδους και τεχνογνωσία πραγματοποίησης εμπορικών συναλλαγών με σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα.

Σκοπός

Η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και η πρακτική εξοικείωση, των συμμετεχόντων, στις σύγχρονες μορφές επιχειρηματικών συναλλαγών και λύσεων e-επιχειρείν.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση γνώσης σχετικά με τον τρόπο που οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τεχνολογίες του Διαδικτύου, η κατανόηση των τεχνολογιών, επιχειρηματικά μοντέλα βασισμένα στην νέα τεχνολογία, Διεπιχειρησιακό ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφορές σε ηλεκτρονικές πληρωμές και ασφάλεια, τρόπος μετάβασης στο ηλεκτρονικό εμπόριo.

Περιγραφή σεμιναρίου

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

Ενότητα 1
ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ
• Μορφές, διαφορετικές οπτικές, Παράγοντες που τροφοδοτούν το ηλεκτρονικό εμπόριο.
• Πρόσωπα μεταξύ των οποίων διενεργείται το ηλεκτρονικό εμπόριο.
• Πλατφόρμες διεξαγωγής ηλεκτρονικών συναλλαγών.
• Η διαφορά μεταξύ η-επιχειρείν ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικών αγορών.

Ενότητα 2
• Διαφορετικοί τύποι ηλεκτρονικών αγορών, Περιβάλλον ανάπτυξης, Προϋποθέσεις για την εδραίωση ηλεκτρονικού εμπορίου.
• Εφαρμογές, Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
• Πώς συνδέεται το ηλεκτρονικό εμπόριο με πελάτες, εργαζομένους, προμηθευτές, διανομείς, ανταγωνιστές.

Ενότητα 3
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
• Παρούσα Κατάσταση Ελληνικής Οικονομίας, Ανάλυση Παρούσας Κατάστασης, Θεσμικό Πλαίσιο και Νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Χρήση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στα Ελληνικά Νοικοκυριά, Τρόποι Προστασίας του Καταναλωτή στις Ηλεκτρονικές Συναλλαγές.

Ενότητα 4
• Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Οι βασικές συνέπειες του διαδικτύου σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
• Έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα για 2012-προτιμήσεις καταναλωτών.

Ενότητα 5
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
• Εισαγωγή στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις(e-business). Κανόνες & Οφέλη.
• Πιθανές ανησυχίες που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, Βασικά συστατικά ενός μοντέλου ηλεκτρονικής επιχείρησης.

Ενότητα 6
Σχεδιασμός και δημιουργία Ηλεκτρονικής Επιχείρησης.
• Περιεχόμενο, Σχεδίαση, Προβολή.
• Περιπτώσεις Ηλεκτρονικών Καταστημάτων Ρούχων -Case Study-.
• Λειτουργικότητα, Ασφάλεια, Ζήτημα Πληρωμών.

Ενότητα 7
Στρατηγικές διείσδυσης για τις επιχειρήσεις ρούχων -υφασμάτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
• Αναδυόμενα B2C επιχειρηματικά μοντέλα στην βιομηχανία ρούχων.

Ενότητα 8
SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ECOMMERCE
• Τα Βασικά χαρακτηριστικά της διαδικτυακής διαφήμισης, Τιμολόγηση προϊόντων ένδυσης & διαδίκτυο.
• Έρευνα αγοράς στο Διαδίκτυο, Διαχείριση της σχέσεως των πελατών (CRM), Ιογενές Μάρκετινγκ, Ενσωμάτωση στρατηγικής εξυπηρέτησης πελατών με την στρατηγική των κοινωνικών δικτύων.

Ενότητα 9
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ (SITE)
• Στοιχεία για ένα αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ελληνικοί & Ξένοι ιστοχώροι.
• Πίνακες αξιολόγησης ελληνικών & ξένων ιστοχώρων.
• Συζήτηση. Συμπεράσματα.

Πληροφορίες συμμετοχής

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες: κ. Μαρία Φουρτούνη (2310 221231)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.