Η δημιουργία και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που αποσκοπεί στην προώθηση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας & μίας επιχείρησης. Οι στρατηγικές εφαρμογές και η μεθοδολογία για το “στήσιμο ηλεκτρονικής βιτρίνας”. Τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η επίδραση στις αγορές. Δημιουργία πελατολογίου & ικανοποίηση των καταναλωτών.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
Ενότητα 1
• Εισαγωγή, ερευνητικό υπόβαθρο, αναγκαιότητα και προσέγγιση της έρευνας.
• Bασικές έννοιες διαδικτυακού εμπορίου & στατιστικά στοιχεία.
• Ηλεκτρονικό «επιχειρείν», είδη e-commerce, κατάταξη επιχειρήσεων.
Ενότητα 2
• Εφαρμογές, βασικά πλεονεκτήματα, οφέλη από το ηλεκτρονικό εμπόριο.
• Εκμοντερνισμός και εξέλιξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Ενότητα 3
• Αλλαγές, νέα μεθοδολογία στη δομή των επιχειρήσεων. Οι δυσκολίες στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Present Status και μελλοντική ανάπτυξη στην παγκόσμια αγορά.
• Το Διαδικτυακό εμπόριο στην Ελλάδα.
Ενότητα 4
• Μέθοδοι και στρατηγικές διαχείρισης διαδικτυακού εμπορίου.
• Οι σχέσεις που αναπτύσσονται με δυνητικούς ανταγωνιστές, αγοραστές & προμηθευτές.
• Νέα interactive προϊόντα και υπηρεσίες.
Ενότητα 5
• Ανταγωνιστικές στρατηγικές, πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα.
• Είδη επιχειρηματικών μοντέλων.
Ενότητα 6
• Δομή Ηλεκτρονικού καταστήματος, προδιαγραφές, στόχοι.
• Marketing διαδικτυακού καταστήματος και υποστήριξη πελατών.
• Προϊόντα, αναζήτηση, πληροφορίες.
Ενότητα 7
• Η έννοια της ικανοποίησης: Παράγοντες και Συνέπειες, τα διάφορα μοντέλακαι η ικανοποίηση του πελάτη.
• Η επιρροή του Διαδικτύου στις επιχειρήσεις και το αντίκτυπο στον ανταγωνισμό.
• Στρατηγική & σχεδιασμός, Ερωτηματολόγια και εξαγωγή Συμπερασμάτων.
Ενότητα 8
• Η αντίληψη και η φιλοσοφία της μόδας στο διαδίκτυο.