Στα δια ζώσης σεμινάρια στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με την πλήρωση των θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.
Στο Σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Ασκήσεις και Παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών ως ένα σύνολο Διεργασιών με συγκεκριμένους Δείκτες Απόδοσης.
Η βελτιστοποίηση των Διεργασιών μέσω της κατάλληλης παραμετροποίησης του υφισταμένου ή μελλοντικού Συστήματος ERP αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την Ποιοτική και την Παραγωγική αναβάθμιση του Συστήματος Προμηθειών. Για τον σκοπό αυτό, θα παρουσιαστούν όλες οι απαιτήσεις σε input και output της ροής των Πληροφοριών σε κάθε βήμα της Διεργασίας, ώστε να λαμβάνονται ταχύτατα οι αποφάσεις και να είναι άμεσα διαθέσιμες οι απαιτούμενες Αναφορές και οι σχετικοί Δείκτες.
Ακόμη, στο Σεμινάριο, παρουσιάζονται και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη Μείωση Κόστους και Βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζομένων υλικών – υπηρεσιών και είναι βασισμένο στα πιο σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών, καθώς και σε ειδικές Μεθοδολογίες και Εργαλεία όπως:
Η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Σύγχρονες Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά Προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο Κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.
Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά σε επόμενη ημερομηνία μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Περιεχόμενο Σεμιναρίου
1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Τα συνήθη Προβλήματα στις Προμήθειες και πώς επιλύονται
Κατάλογος Διαδικασιών και Οδηγιών Οργάνωσης
Υποδείγματα Διαδικασιών και Οδηγιών Οργάνωσης
Σχέσεις με Προμηθευτές
Έρευνα Αγοράς - Global Sourcing
Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
Οργανωτική Δομή Τομέα Προμηθειών
Βελτίωση υφισταμένων Διαδικασιών με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier, Input, Process, Output) σε Σύνδεση με το ERP
2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Κρίσιμα σημεία σε μια Σύμβαση
Σχέδιο Ποιότητας Σύμβασης
Παρακολούθηση και Αξιολόγηση Συμβάσεων Έργων
3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
Κόστος Κύκλου ζωής του Προϊόντος
Κρίσιμα σημεία για τη Μείωση Κόστους Προμηθειών
4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών
Αξιολόγηση Προσφορών
Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους
Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων
5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
Άριστη Ποσότητα Παραγγελίας
Συστήματα Προβλέψεων
Σημείο Αναπαραγγελίας, χρήση MRP
Ομαδοποίηση παραγγελιών
6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Προετοιμασία, Συνήθη σφάλματα
Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win
Κλείσιμο συμφωνίας - Role Playing
7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Audit τμήματος Προμηθειών - Προμηθευτών
Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας Προμηθειών
Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Προμηθειών
Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα