Το εργαστήριο έχει διάρκεια 12 ώρες και ολοκληρώνεται σε τρεις συναντήσεις.
Στην πρώτη συνάντηση, αναλύεται η σχέση μεταξύ της μάθησης, των αρχών της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και της σχολικής πραγματικότητας. Περιγράφονται επίσης οι βασικές συνιστώσες της διαφοροποίησης και οι αντίστοιχες στρατηγικές και τεχνικές υλοποίησης μια διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε ζητήματα αξιολόγησης, ομαδοποίησης και διαχείρισης της τάξης.
Στη δεύτερη συνάντηση, γίνεται σε βάθος ανάλυση συγκεκριμένων στρατηγικών διαφοροποίησης, εξοικείωση με τις διδακτικές εφαρμογές και ανάπτυξη δραστηριοτήτων από τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες. Στη συνάντηση αξιοποιούνται μελέτες περιπτώσεων διαφοροποιημένης διδασκαλίας και περιπτώσεις που προτείνονται από τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διαβάθμιση της διδασκαλίας. Σε αυτή τη συνάντηση, οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν να κάνουν μια μικρή εργασία εφαρμογής.
Στην τρίτη συνάντηση, οι εργασίες των συμμετεχόντων/ουσών συζητιούνται και οι εκπαιδευτικοί καθοδηγούνται στην βελτίωση και διεύρυνση της διαφοροποίησης που έχουν καταθέσει. Επιπλέον, παρουσιάζονται ολοκληρωμένες προτάσεις διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε συγκεκριμένες ενότητες από τα αναλυτικά προγράμματα.
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής