Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Marketing Θεωρία και Πράξη, 60 ωρών

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Synergy Solution m.v.p. A.E
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Περιγραφή σεμιναρίου

Η έννοια του Μάρκετινγκ είναι πολύ συγκεχυμένη και σε πολλές επιχειρήσεις και σε πολλούς ανθρώπους. Πολλές φορές το Μάρκετινγκ, στο μυαλό των περισσοτέρων είναι συνυφασμένο, είτε με τις Πωλήσεις, είτε με τη διαφήμιση και την προώθηση των Υπηρεσιών και Προϊόντων τους. Αυτό βέβαια δεν συμβαίνει τυχαία, οι προωθητικές ενέργειες που αποφασίζει να κάνει μια εταιρία έχουν σαν απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και την προσέλκυση νέων πελατών, ενώ αποτελεί ένα από τα πολλά εργαλεία του Μάρκετινγκ, στο μυαλό ταυτίζεται ως το πιο σημαντικό και ίσως το μοναδικό. Στο παρόν σεμινάριο θα εξετάσουμε τις πιο σημαντικές και βασικές έννοιες και εργαλεία του Μάρκετινγκ, ώστε στο τέλος, οι συμμετέχοντες να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα και γνώση του Μάρκετινγκ, και να μπορέσουν να σχεδιάσουν, με μεγαλύτερη στοχοθέτηση και μετρήσιμο αποτέλεσμα, οποιαδήποτε μελλοντική προωθητική ή άλλη ενέργεια, αλλά και να καθορίσουν μια αποτελεσματική Στρατηγική Μάρκετινγκ.
Η εφαρμογή των βασικών ιδεών και αρχών του Μάρκετινγκ βοηθά τη Διοίκηση της επιχείρησης, στο να καθορίσει μια συγκεκριμένη φιλοσοφία, στο να εξοικονομήσει χρόνο, αλλά και χρήματα, για την προσέλκυση και διατηρησιμότητα των πελατών της.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στο Marketing Management
2. Εταιρικός και Επιχειρηματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός
3. Η Διαδικασία του Μάρκετινγκ και το περιεχόμενο ενός Σχεδίου Μάρκετινγκ
4. Συστήματα των πληροφοριών του Μάρκετινγκ και έρευνα Μάρκετινγκ
5. Ανάλυση των ευκαιριών Μάρκετινγκ
6. Ανάλυση των καταναλωτικών αγορών και της αγοραστικής συμπεριφοράς
7. Ανάλυση των επιχειρηματικών αγορών
8. Ανάλυση Ανταγωνισμού
9. Η μέτρηση και η πρόβλεψη της ζήτησης
10. Αναγνώριση τμήματος αγοράς και επιλογή των αγορών στόχων
11. Στρατηγικές για διαφοροποίηση στο Μάρκετινγκ
12. Ανάπτυξη, δοκιμή και λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών
13. Κύκλος ζωής προϊόντων και Μάνατζμεντ προϊόντων
14. Κατάστρωση στρατηγικών για την παγκόσμια αγορά
15. Μάνατζμεντ γκάμας προϊόντων, μάρκας και συσκευασίας
16. Μάνατζμεντ επιχειρήσεων Υπηρεσιών
17. Στρατηγικές Τιμολόγησης
18. Επιλογή και Μάνατζμεντ των καναλιών Μάρκετινγκ
19. Μάνατζμεντ συστημάτων διανομής
20. Σχεδιασμός στρατηγικών μίγματος επικοινωνίας και προώθησης
21. Σχεδιασμός Αποτελεσματικών διαφημιστικών προγραμμάτων
22. Σχεδιασμός προγραμμάτων άμεσου Μάρκετινγκ, προώθησης πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων
23. Μάνατζμεντ Πωλήσεων
24. Οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων Μάρκετινγκ
25. Αξιολόγηση και έλεγχος της απόδοσης του Μάρκετινγκ

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα δίνονται ασκήσεις και πρακτικά παραδείγματα. Παρέχετε βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 60 ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.