Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Οι Μαθησιακές Δυσκολίες και η αξιολόγησή τους: Γιατί – Πότε – Από ποιους – Πώς;

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Mediterranean Professional Studies
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Σε ποιους απευθύνεται

• Σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και κοινωνικούς λειτουργούς που δουλεύουν, με μαθητές/τριες που έχουν Μαθησιακές Δυσκολίες ή Προβλήματα Συμπεριφοράς καθώς και με μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες γενικότερα. Σε ο,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς το πρόγραμμα αφορά όλους τους μαθητές τους.
• Σε φοιτητές/τριες και απόφοιτους/τες παιδαγωγικών τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης αλλά και προσχολικής, ψυχολογίας, συμβουλευτικής και ανθρωπιστικών/κοινωνικών επιστημών που επιθυμούν μια πρώτη γνωριμία με τις μαθησιακές δυσκολίες καθώς και των πρώτων ενεργειών που γίνονται προκειμένου αυτές να αντιμετωπιστούν.

Σκοπός

Το πρόγραμμα παρέχει εκπαίδευση σε βασικές θεωρητικές έννοιες και πρακτικά θέματα που αφορούν στις Μαθησιακές Δυσκολίες. Τις ορίζει, τις κατηγοριοποιεί, αναδύει και καταδύει μύθους γύρω από αυτές και διευκρινίζει τι είναι εκπαιδευτική αξιολόγηση και πώς ο κάθε εκπαιδευτικός και ειδικός του χώρου μπορεί να κάνει εκπαιδευτική αξιολόγηση των μαθητών του μέσα από την κατάλληλη εκπαίδευση. Παράλληλα αποσαφηνίζει την έννοια «διάγνωση» και ξεκαθαρίζει τα βήματα της διαγνωστικής αξιολόγησης.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το πρόγραμμα προσφέρεται σε τρεις (3) διδακτικές συναντήσεις με φυσική παρουσία, διάρκειας 3 ωρών. Παρέχεται ευελιξία στο ωράριο παρακολούθησης (απογευματινά τμήματα ή Σάββατα), ώστε να καλύψει τις ανάγκες των εργαζομένων, φοιτητών αλλά και των κατοίκων της περιφέρειας. Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση των σημαντικών εννοιών και κατηγοριών των Μαθησιακών Δυσκολιών καθώς και του τι είναι εκπαιδευτική αξιολόγηση, πώς γίνεται και σε τι διαφέρει από τη διαγνωστική αξιολόγηση. Οι θεματικές ενότητες είναι δομημένες έτσι, ώστε μετά το τέλος του προγράμματος ο/η κάθε ειδικός που το παρακολούθησε να έχει το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο των μαθησιακών Δυσκολιών αλλά και της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Ενότητα 1:
• Κατηγοριοποίηση των Μαθησιακών Δυσκολιών
• Μύθοι γύρω από τις Μαθησιακές Δυσκολίες
• Οι Μαθησιακές Δυσκολίες κατά βαθμίδα εκπαίδευσης

Ενότητα 2:
• Τι είναι εκπαιδευτική αξιολόγηση και από ποιους γίνεται
• Τι είναι διαγνωστική αξιολόγηση και από ποιους γίνεται
• Πώς γίνεται η εκπαιδευτική αξιολόγηση

Ενότητα 3:
• Εργαστήριο κατασκευής αξιολογικών δραστηριοτήτων κατά ειδικότητα

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 9 ώρες
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.