Εισηγητής
κ. Ι. Καραγιαννάκης
Ο Γιάννης Καραγιαννάκης είναι μέλος του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού & Καποδιστριακό Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.), με το ερευνητικό του ενδιαφέρον προσανατολισμένο στο χώρο των Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά (Μ.Δ.Μ.). Είναι υποψήφιος διδάκτορας του τομέα Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Διδακτικής των Μαθηματικών στο Μαθηματικό Τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κατέχει πτυχίο Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει λάβει υποτροφία από το Graduate School of Education του πανεπιστημίου του Harvard παρακολουθώντας πρόγραμμα μετεκπαίδευσης επαγγελματιών του χώρου της εκπαίδευσης. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικά άρθρα ελληνικά και διεθνή περιοδικά. Είναι εισηγητής σε πλήθος διεθνών και εγχώριων συνεδρίων και σεμιναρίων στο γνωστικό πεδίο των Μ.Δ.Μ. Είναι επιστημονικός υπεύθυνος των προγραμμάτων των Μαθηματικών των σχολείων για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Red Rose School, (UK) και Eureka Leuven School, (Belgium). Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρίας Δυσλεξίας. Είναι υπεύθυνος της ακαδημαϊκής επιτροπής του επίσημου φορέα μαθησιακών δυσκολιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: European Dyslexia Association καθώς και μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρόγραμμα διδασκαλίας Μαθηματικών κατάλληλο και για μαθητές με Μ.Δ.Μ. με τίτλο «Οι αριθμοί …πέρα απ’ τους κανόνες» το οποίο αποτελείται απο βιβλίο και εποπτικό υλικό. Το πρόγραμμα «Οι αριθμοί …πέρα απ’ τους κανόνες» είναι υπο δημοσίευση στην αγγλική, ιταλική, γερμανική, γαλλική, σλοβενική, και τουρκική γλώσσα από τις αντίστοιχες χώρες.
Σε ποιους απευθύνεται
• Σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
• Σε ειδικούς παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και κοινωνικούς λειτουργούς που δουλεύουν, με μαθητές/τριες που έχουν Μαθησιακές Δυσκολίες.
• Σε φοιτητές/τριες και απόφοιτους/τες: παιδαγωγικών τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης, μαθηματικών σχολών, ψυχολογίας, συμβουλευτικής και ανθρωπιστικών/κοινωνικών επιστημών.
• Σε γονείς οι οποίοι βοηθούν τα παιδιά τους στα μαθηματικά του σχολείου.