Εισηγητής
Κωνσταντίνος Μ. Ντίνας PhD
τ. Επιστημονικός συνεργάτης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Ειδικός Παιδαγωγός, Διευθυντής Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης
Απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας και του Πανεπιστημίου της Ουαλίας (Δίπλωμα Ανωτάτων Σπουδών στην Εκπαίδευση στις Σοβαρές Μαθησιακές Δυσκολίες, Μεταπτυχιακό στην Διαχείριση της Ειδικής Αγωγής, διδακτορικό στην αυτο-τραυματική συμπεριφορά).
Το κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς προσώπων με αναπτυξιακές διαταραχές και στην έρευνα των αναγκών του πεδίου της πράξης για την ανάπτυξη εμφανών προγραμμάτων επιμόρφωσης και διαχειριστικής υποστήριξης.
Προσέφερε τις υπηρεσίες του στην μετεκπαίδευση των δασκάλων στο Διδασκαλείο Δ. Γληνός (2001-2012) του Α.Π.Θ., όπου δίδαξε τη θεματική της υποστήριξης της θετικής συμπεριφοράς, και στο Π.Τ.Ε.Α του Π.Θ.(2007-2012), όπου δίδαξε τις θεματικές της εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς στον αυτισμό και της ανάπτυξης ικανοτήτων αυτοεξυπηρέτησης και αυτόνομης διαβίωσης. Συνεργάζεται ως επιβλέπων καθηγητής με το Κ.Ε.Μ.Ε. New York College στο πρόγραμμα MPhil του Πανεπιστημίου του Bolton και συμμετέχει ενεργά στην έρευνα με δημοσιεύσεις σε έγκριτες διεθνείς επιθεωρήσεις, παρουσιάσεις σε συνέδρια και ως κριτής ερευνητικών εργασιών.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Δασκάλους, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Ψυχολόγους, Καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, φοιτητές, σπουδαστές, γονείς κι όλους τους ειδικούς, που εμπλέκονται στην υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.