Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Δυσαριθμησία: Αξιολόγηση & Αποτελεσματική Διαχείριση

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Δρ. Φουστάνα Αγγελική
Η κα Αγγελική Φουστάνα σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/ίου Αθηνών, όπου έλαβε υποτροφία επίδοσης από το Ι.Κ.Υ. και βαθμό Άριστα. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές είναι στην Ειδική Παιδαγωγική - Παιδαγωγική Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Έλαβε υποτροφία από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την εκπόνηση της Διδακτορικής της Διατριβής με θέμα την γνωστική ανάπτυξη των ευφυών-χαρισματικών μαθητών. Έχει ειδίκευση από το Institute of Education, University of London στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων για ευφυείς – χαρισματικούς μαθητές. Έχει διδάξει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο του Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2003 έως το 2011 τα μαθήματα: “Ψυχοφυσιολογία”, “Ψυχικές διαταραχές παιδιών κι εφήβων”, “Παιδαγωγική ψυχολογία των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες” και “Νευροφυσιολογία-Νευροψυχολογία”. Έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτικός, Ειδική Παιδαγωγός και προϊσταμένη Ιατρο-Παιδαγωγικών τμημάτων για ΑμΕΑ. Είναι επιστημονική συνεργάτης του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και Επιμορφώτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ευφυών – χαρισματικών μαθητών. Είναι Επιμορφώτρια Εκπ/σης Ενηλίκων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Ως ερευνήτρια έχει συμμετάσχει σε Διεθνή και Παγκόσμια Συνέδρια ως εισηγήτρια και μέλος Επιστημονικών Επιτροπών. Έχει συγγράψει κεφάλαια σε πλείστα βιβλία, ένα βιβλίο ως συν-συγγραφέας και μια μονογραφία. Υλοποίησε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τους ευφυείς – χαρισματικούς μαθητές και ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Δασκάλους, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Ψυχολόγους, Καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, φοιτητές, σπουδαστές, γονείς κι όλους τους ειδικούς, που εμπλέκονται στην υποστήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η λεπτομερής μελέτη της Δυσαριθμησίας ως Ειδικής Μαθησιακής Διαταραχής. Ο εννοιολογικός καθορισμός της Δυσαριθμησίας πραγματοποιείται μέσω της ιστορικής αναδρομής του φαινομένου και της παρουσίασης των θεωρητικών μοντέλων. Η μελέτη της πραγματοποιείται μέσω της παρουσίασης της αιτιολογίας και των γνωρισμάτων που τη χαρακτηρίζουν. Η αξιολόγηση των συμπτωμάτων της Δυσαριθμησίας γίνεται μέσω των αντίστοιχων κριτηρίων και της ανάλυσης περιστατικών. Τέλος, η διδακτική παρέμβαση αφορά στην παρουσίαση αναλυτικού προγράμματος, που βασίζεται σε ερευνητικά ευρήματα. Οι μαθητές με Δυσαριθμησία είναι μαθητές που εμφανίζουν δυσκολίες κεντρικής αιτιολογίας και για αυτόν τον λόγο χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση κι εκπαίδευση. Η ειδική αξιολόγηση κι αντιμετώπιση των αναγκών αυτών των μαθητών αποτελεί πρώτιστο στόχο και προτεραιότητα για την πρόοδό τους.

Οι διδακτικές τεχνικές του σεμιναρίου αφορούν στα ακόλουθα:

  • Εμπλουτισμένη εισήγηση
  • Εργασίες σε ομάδες
  • Ατομικές εργασίες
  • Προβολή εποπτικού υλικού
  • Παρουσίαση εργαλείων και περιπτώσεων

Περιγραφή σεμιναρίου

Αναλυτικό Πρόγραμμα

 Σάββατο 28/05/2016
Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ
- Τα Μαθηματικά ως γνωστικό αντικείμενο
- Ανάπτυξη αριθμητικών δεξιοτήτων
- Η Δυσαριθμησία ως Ειδική Μαθησιακή Διαταραχή
- Ιστορική αναδρομή του εννοιολογικού καθορισμού της Δυσαριθμησίας
- Ορισμοί και θεωρητικά μοντέλα της Δυσαριθμησίας
- Μορφές της Δυσαριθμησίας
- Σχέση της Δυσαριθμησίας με τη Δυσλεξία

 Β' ΕΝΟΤΗΤΑ
- Αιτιολογία της Δυσαριθμησίας
- Πρώιμες ενδείξεις της Δυσαριθμησίας
- Συμπτωματολογία της Δυσαριθμησίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2016

Κυριακή 29/05/2016
Α' ΕΝΟΤΗΤΑ
- Κριτήρια Αξιολόγησης της Δυσαριθμησίας
- Παρουσίαση σχεδίου μαθησιακής αξιολόγησης
- Παρουσίαση τεστ νευροψυχολογικής αξιολόγησης της Δυσαριθμησίας
- Γενικές αρχές αντιμετώπισης της Δυσαριθμησίας
- Στόχοι προγραμμάτων αντιμετώπισης της Δυσαριθμησίας

Β' ΕΝΟΤΗΤΑ
- Θεωρητικό μοντέλο αντιμετώπισης της Δυσαριθμησίας
- Πρόγραμμα αντιμετώπισης της Δυσαριθμησίας

Πληροφορίες συμμετοχής

Κόστος
Προεγγραφή έως 24/05/16
- Φοιτητές / Άνεργοι: 75€
- Εκπαιδευτικοί / Επαγγελματίες: 95€
Εκπρόθεσμη ή Απευθείας Εγγραφή: 115€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.