Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο: Ο ρόλος συνεργασίας του θεραπευτή, του σχολείου και της οικογένειας: Μια συστημική προσέγγιση (Μέρος Ι)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Play Learning
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Η Σύλβια Αραπίδου είναι Ψυχολόγος (Μ.Α)-Ψυχοθεραπεύτρια. Σπούδασε Ψυχολογία, έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Αγγλία στον τομέα της Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εκπαιδεύτηκε στον Συντονισμό και τη Δυναμική των Ομάδων και συνέχισε με πενταετή κλινική εκπαίδευση στην Οικογενειακή και Συστημική Ψυχοθεραπεία (ένα χρόνο στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα Θεσσαλονίκης και τέσσερα χρόνια στο Ινστιτούτο Συστημικής Προσέγγισης και Οικογενειακής Θεραπείας). Έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου με αριθμό 24/9462. Εργάζεται από το 2001, με άτομα ( παιδιά, εφήβους, ενήλικες), ζευγάρια και οικογένειες σε κλινικό επίπεδο (συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία) στη Θεσσαλονίκη, καθώς επίσης έχει δουλέψει σε σχολεία (τυπικής και ειδικής αγωγής) ως ψυχολόγος και ως υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Κέντρου φοιτητών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, έχει υπάρξει εκπαιδεύτρια και εισηγήτρια σε επιμορφωτικά σεμινάρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, καθώς επίσης και εισηγήτρια σε ημερίδες και σεμινάρια σχετικά με το κλινικό της πεδίο. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και εγγεγραμμένη στο μητρώο «Ειδικών Συμβουλευτικής» του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Σε ποιους απευθύνεται

Το παρόν εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές, ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης, καθώς και σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των αντίστοιχων ειδικοτήτων.

Σκοπός

Στόχοι του εκπαιδευτικού σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες:
• Να κατανοήσουν βασικές αρχές της συστημικής θεωρίας και προσέγγισης και του τρόπου που εφαρμόζονται στο σχολικό πλαίσιο
• Να νοηματοδοτήσουν τα «προβλήματα συμπεριφοράς»
• Να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν τα δυναμικά που αναπτύσσονται σε μία ομάδα (πχ. σχολική τάξη)

Περιγραφή σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο αποτελείται από τρεις (3) ενότητες:

Ενότητα Ά: Βασικές έννοιες: Γιατί είναι τόσο δύσκολο να αλλάξουμε τη συμπεριφορά; α) Κατανόηση των εννοιών «συμπεριφορά», «πρόβλημα», «αλλαγή» κάτω υπό το πρίσμα της συστημικής προσέγγισης και θεωρίας & β) Βασικές αρχές επικοινωνίας (Σάββατο,30/11/2013, 10.00-13.00)

Ενότητα ΄Β: Συνεργασία του εκπαιδευτικού με την οικογένεια: Δημιουργία ενός πλαισίου συνεργασίας (Σάββατο,30/11/2013, 13.30-15.30)

Ενότητα ΄Γ: Δυναμική της ομάδας: Ρόλοι, θέσεις, έννοια της ταυτότητας, συγκρούσεις στη σχολική τάξη, αποκλεισμός στο σχολείο (Κυριακή,1/12/2013, 11.00-14.00)

Η μεθοδολογία που ακολουθείται είναι βιωματική, κάτω από το πρίσμα της συστημικής προσέγγισης και θεωρίας.

Κατά την υλοποίηση των παραπάνω ενοτήτων θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές βιωματικής μεθοδολογία, όπως π.χ., καταιγισμός ιδεών, αυτόματη γραφή, προσομοίωση ρόλων (role playing), κ.α, καθώς επίσης θα υπάρξει θεωρητική τεκμηρίωση.

Στο τέλος του διήμερου εργαστηρίου θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής

Πληροφορίες συμμετοχής

Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι και 25/11/2013
Κόστος συμμετοχής: 100 Ευρώ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.