Εισηγητής
Περιγραφή σεμιναρίου
• Ορισμός δυσλεξίας • Μηχανισμός απόκτησης της πρώτης γραφής και ανάγνωσης • Μεγαλύτερος αριθμός παιδιών που εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες -δυσλεξία σήμερα : Μύθος ή πραγματικότητα ; • Πρώιμη αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών (πρώτες ενδείξεις) • Ο ρόλος της πρώιμης αξιολόγησης των μαθησιακών δυσκολιών και της έγκαιρης θεραπευτικής παρέμβασης • Πότε «μπαίνει» η διάγνωση της δυσλεξίας (χρονικά) • Μαθησιακές δυσκολίες και ισχύον σχολικό πρόγραμμα • Μαθησιακές δυσκολίες και συναισθηματικές διαταραχές • Μαθησιακές δυσκολίες σαν μήνυμα – κραυγή του παιδιού που πάσχει • Μαθησιακές δυσκολίες και ο ρόλος του οικογενειακού πλαισίου • Οργάνωση του προγράμματος μελέτης στο σπίτι • Συμβουλευτική των γονέων σαν απαραίτητο συμπλήρωμα της θεραπευτικής διαδικασίας του παιδιού με μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία • Ο ρόλος της απαλλαγής από τις γραπτές εξετάσεις στο γυμνάσιο – αντιδράσεις των ίδιων των παιδιών • Η παράλληλη τάξη και ο ρόλος του ειδικού δασκάλου • Ο ρόλος των τεστ αξιολόγησης του δείκτη νοημοσύνης στην αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών – δυσλεξίας • Ολιστική θεραπευτική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών • Δόμηση ενός θεραπευτικού προγράμματος αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών – δυσλεξίας • Δευτερογενείς επιπτώσεις και εκφάνσεις των μαθησιακών δυσκολιών στα άτομα και στον ευρύτερο οικογενειακό-κοινωνικό περίγυρο • Συναισθηματική στήριξη των ατόμων με δυσλεξία – μαθησιακές δυσκολίες • Μαθησιακές δυσκολίες στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο-παν/μιο-ενήλικη ζωή • Διαπλοκή μαθησιακών δυσκολιών – δυσλεξίας και ΔΕΠ-Υ • Προβλήματα λόγου και μαθησιακές δυσκολίες • Η σπουδαιότητα της επικοινωνίας του παιδαγωγού της τάξης με τον θεραπευτή του παιδιού για την κοινή θέσπιση προγράμματος βοήθειας του παιδιού με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο
ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ.
Πληροφορίες συμμετοχής
Ειδικές τιμές για φοιτητές
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος