Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Η Ευγενία Παναγιωτοπούλου, λογοθεραπεύτρια MSc, είναι Αριστούχος του Τμήματος Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πάτρας, με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στο University of Newcastle upon Tyne της Μεγάλης Βρετανίας (MSc in Human Communication Sciences, Department of Speech, School of Education, Communication and Language Sciences). Υπότροφος του ΙΚΥ (Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών), με ερευνητική δραστηριότητα και παρουσιάσεις σε συνέδρια, διατέλεσε Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοθεραπευτών – Λογοπαθολόγων Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ). Έχοντας ειδίκευση στις διαταραχές λόγου στην προσχολική ηλικία, καθώς επίσης στην αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών στη σχολική ηλικία, έχει εργαστεί τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στο δημόσιο τομέα. Από το 2006, διατηρεί κέντρο λογοθεραπείας στον Άλιμο, όπου ασχολείται με παιδιά και ενήλικες που παρουσιάζουν προβλήματα τόσο στον προφορικό, όσο και στο γραπτό λόγο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Λογοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Παιδαγωγούς, Νηπιαγωγούς, Ψυχολόγους, φοιτητές, σπουδαστές, γονείς κι όλους τους ειδικούς, που εμπλέκονται στην υποστήριξη παιδιών με Γλωσσικές Διαταραχές.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η μελέτη των Γλωσσικών Διαταραχών, καθώς επίσης η εξοικείωση με τις μεθόδους αξιολόγησης και ο σχεδιασμός εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης. Στόχος του σεμιναρίου είναι η αποσαφήνιση των όρων γλωσσικές διαταραχές και αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές, του ρόλου της διγλωσσίας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, καθώς επίσης της σχέσης μεταξύ των γλωσσικών διαταραχών και της σχολικής επίδοσης. Οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με τις σύγχρονες μεθόδους αξιολόγησης (σταθμισμένες και μη) και παρέμβασης, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον τομέα της φωνολογικής ενημερότητας.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιγραφή:
• Τα επίπεδα της γλώσσας
• Θεωρητική προσέγγιση στις γλωσσικές διαταραχές - σύνδεση με τις διαταραχές της ανάπτυξης
• Οι αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές
• Ο ρόλος της διγλωσσίας
• Η σχέση της φωνολογικής ενημερότητας με την κατάκτηση της πρώτης γραφής και ανάγνωσης
• Γλωσσικές δυσκολίες και σχολική επίδοση – πρόγνωση
• Μέθοδοι αξιολόγησης – Διάγνωση
• Τρόποι παρέμβασης - Αποκατάσταση

Μεθοδολογία:
Το σεμινάριο βασίζεται στο συνδυασμό της θεωρητικής προσέγγισης και της καθημερινής θεραπευτικής πράξης. Αυτό γίνεται εφικτό μέσω του θεωρητικού πλαισίου στην αρχή του σεμιναρίου και στη συνέχεια της παρουσίασης case – studies με video και μαγνητοφωνημένα αρχεία. Η βιωματική προσέγγιση των μεθόδων αποκατάστασης σε ομάδες, η συζήτηση και η επεξήγηση αποριών θεωρούνται σημαντικές εκπαιδευτικές μέθοδοι για την επίτευξη των στόχων του σεμιναρίου.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 5 ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.