Τα περιεχόμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος έχουν ως εξής:
Εισαγωγή στο Mobile Marketing
Οι δυνατότητες στο mobile marketing: Τι είναι το mobile marketing (εξέταση των 5 στοιχείων του mobile marketing, προσδιορισμός mobile καταναλωτών, διερεύνηση των τύπων mobile συσκευών, τα βασικά στα mobile δίκτυα), οι 3 μορφές του mobile marketing (απευθείας mobile marketing, μάρκετινγκ με παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα για mobile συσκευές, mobile προϊόντα και υπηρεσίες), Μεγιστοποίηση οφέλους από mobile συσκευές (κλήση και πίεση πλήκτρων, συγγραφή κειμένου, χτύπημα και σκανάρισμα, υποβολή, σύμβολα, αναζήτηση διαδρομής, αγορά εισιτηρίων), Δυνατότητες (SMS, MMS, αποστολή email με mobile, μηνύματα με ανθρώπινη φωνή, προσέλκυση κοινού στο mobile internet, προσέλκυση πελατών με εφαρμογές και downloads, σύνδεση με bluetooth και WiFi, διαφήμιση σε μικρή οθόνη, εισπράξεις στο mobile εμπόριο).
Χαρτογράφηση της Στρατηγικής στο Mobile Marketing: Ενσωμάτωση της mobile στρατηγικής στο marketing plan (αξιοποίηση πληροφοριών και εμπειρίας, τα 7 κλειδιά στο mobile marketing plan, διαχείριση των ενεργειών του πελάτη, σχεδιασμός των mobile εργαλείων βάσει της ποικιλίας των χαρακτηριστικών των συσκευών, επιλογή τρόπου προσέγγισης), Mobile Service Providers και Στρατηγική, Κατανόηση του κόστους στο mobile marketing, Στρατηγική βάσει της κάλυψης του mobile (χειρισμός διαλειτουργικότητας, συμμόρφωση στις προδιαγραφές, προσαρμογή στις mobile αλλαγές και στη χρήση των χαρακτηριστικών των συσκευών, οικοσυστήματα, προφίλ πελάτη, γεωγραφική κάλυψη, προσδιορισμός εφαρμοστικότητας της στρατηγικής), Ανάλυση πελάτη και στρατηγική (δημογραφικοί και ψυχογραφικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη στρατηγική, ευθυγράμμιση της στρατηγικής με τις προτιμήσεις, σχεδιασμός κατά περίπτωση).
Συμμόρφωση με κανονισμούς και καλές πρακτικές: Δημιουργία mobile marketing πολιτικής (κώδικας δεοντολογίας, δημοσίευση πολιτικής για ιδιωτικότητα, πρακτικές για αδειοδότηση, διαχείριση και ασφάλεια δεδομένων καταναλωτών, πολιτικές για ειδικά προγράμματα), Συμμόρφωση με Κανονισμούς (νομοθεσία, εμπορικές διατάξεις κλπ).
Εκτέλεση άμεσων Mobile Marketing εκστρατειών
Προετοιμασία καμπάνιας μηνύματος κειμένου: Βασικά θέματα για SMS (κατανόηση της ροής μηνύματος, διαγράμματα χρήστη), Επιλογή εφαρμογής πλατφόρμας SMS (κατανόηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων, επιλογή SMS παρόχου), Ρυθμίσεις SMS Βάσης δεδομένων (δημιουργία προφίλ καταναλωτών, αυτόματη και χειροκίνητη συγκέντρωση δεδομένων μέσω SMS, πρόσβαση στα δεδομένα, ολοκλήρωση δεδομένων με συστήματα CRM).
Εκτέλεση απλής καμπάνιας μηνύματος κειμένου: Πως παίρνουμε άδεια: Opt-in (τεχνικές Opt-in με χρήση media, μέσω mobile, internet, εφαρμογών, κλήσεων και πληκτρολόγησης, σκαναρίσματος κλπ), Opt-out, Αποστολή πληροφοριών και επισημάνσεων μέσω SMS (προγραμματισμός και αποστολή SMS πληροφοριών, αποστολή φιλτραρισμένων και αυτόματων SMS επισημάνσεων, βέλτιστες πρακτικές για SMS περιεχόμενο και χρονικό προγραμματισμό), Προσέλκυση με mobile κουπόνια (δημιουργία προγράμματος κουπονιών, εξαγορά κουπονιών στα σημεία πώλησης, εξαγορά μέσω εφαρμογής και internet, παροχή κινήτρων: δώρα, δωρεάν εργαλεία και δείγματα, Διαχείριση διαφημιστικών δώρων και διαγωνισμών), Κουίζ και παιχνίδια, Καταγραφή απόψεων με Έρευνες και Δημοσκοπήσεις (σχεδιασμός έρευνας, χρήση ερωτήσεων, επιλογές έρευνας, επιλογή τύπου δημοσκόπησης, επιλογές δημοσκόπησης), Ειδικές καμπάνιες.
Αποστολή πολυμεσικών μηνυμάτων: Σύγκριση MMS-SMS (διερεύνηση δυνατοτήτων περιεχομένου των MMS, εξέταση συμβατότητας και κάλυψης των MMS), Προετοιμασία μια MMS καμπάνιας (storyboard, συλλογή και διαμόρφωση μέσων, προώθηση του MMS περιεχομένου), Αποστολή συνήθης MMS καμπάνιας (αποστολή MMS ευχετήριων καρτών, καμπάνιες με εικόνες, δημιουργία MMS προωθητικών κουπονιών).
Mobile email marketing: Εισαγωγή (συσκευές και browsers, email marketing providers), Συλλογή email διευθύνσεων μέσω mobile συσκευών (κείμενα σε email διευθύνσεις, παροχή φόρμας σε mobile ιστότοπους, θέματα διευθύνσεων, χρήση mobile εφαρμογών), Δημιουργία και αποστολή mobile email καμπάνιας (επιλογή μεθοδολογίας, σχεδιασμός email, σύνδεσμοι πλοήγησης στα mobile emails, συγγραφή περιεχομένου mobile email, προσθήκη calls to action στα emails).
Mobile μέσα και διαφήμιση
Σχεδιασμός και ανάπτυξη Mobile Ιστοτόπων: Κατανόηση του Mobile Web (mobile ιστότοπος και κατάλληλο πλαίσιο, συγκέντρωση στην εμπειρία του χρήστη, σχεδιασμός για πολλές συσκευές) Ο σκοπός του mobile ιστότοπου (προσδιορισμός αναγκών κοινού, επιλογή μεταξύ 3 τύπων mobile ιστοτόπων), Στρατηγική mobile domain, Σχεδιασμός και δημιουργία mobile ιστότοπου (default, medium και high-end mobile ιστότοποι, εργαλεία και κώδικας για τον ιστότοπο, ωραία χαρακτηριστικά), Δημιουργία περιεχομένου για τον mobile ιστότοπο (δοκιμή κι επικαιροποίηση περιεχομένου).
Ανάπτυξη Mobile εφαρμογών και περιεχόμενο: Επιλογή στρατηγικής για τη mobile εφαρμογή (βέλτιστη επιλογή, επιλογή συσκευών), Επιλογή μεθόδου ανάπτυξης (in-house vs εξωτερίκευση), Βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού εφαρμογών, Διανομή mobile εφαρμογών (δημοσίευση σε app stores, άμεσο download, άλλοι τρόποι), Δημιουργία και διανομή περιεχομένου (wallpapers και screensavers, ringtones και άλλοι ήχοι συστήματος).
Προβολή διαφήμισης σε Mobile συσκευές: Πλεονεκτήματα mobile διαφήμισης, Χειρισμός διαφορετικών τύπων mobile διαφήμισης (πολλαπλά σημεία, mobile αναζήτηση), Βασικά θέματα mobile διαφημίσεων (συνεργασίες με διαφημιστικά πρακτορεία, με mobile διαφημιστικά δίκτυα, άμεση αγορά διαφήμισης), Απόδοση mobile διαφημίσεων (επιλογή στόχων και μορφών mobile διαφημίσεων, δημιουργία διαφημίσεων), Τοποθέτηση διαφημίσεων (τοποθέτηση διαφημίσεων στον mobile ιστότοπο, διαφήμιση σε εφαρμογές και downloadable περιεχόμενο).
Εκτέλεση φωνητικής καμπάνιας σε Mobile: Μέθοδοι, προγράμματα και καμπάνιες.
Mobile Social Media Marketing: Ολοκλήρωση στρατηγικών για mobile και social media (εντοπισμός mobile κοινοτήτων και κοινωνικών δικτύων, δημιουργία mobile κοινότητας), Προσέγγιση χρηστών (εγγραφή σε κοινότητα μέσω mobile, διάδραση μεταξύ mobile και κοινωνικού δικτύου, ανταπόκριση, φωτογραφίες, βίντεο και άλλα μέσα).
Mobile Εμπόριο και ανάλυση
Συμμετοχή στο Mobile Εμπόριο: Που να πουλήσεις τα προϊόντα σου, Εγκατάσταση συστήματος χρέωσης (δημιουργία εμπορικού λογαριασμού, mobile λογαριασμοί και συστήματα χρέωσης). Διευκόλυνση πελατών στη διαδικασία πληρωμής.
Αξιολόγηση της απόδοσης της επένδυσης στο Mobile marketing: Τι να παρακολουθείς και τι να αναλύεις, Προετοιμασία βάσης δεδομένων για συλλογή πληροφοριών, Λειτουργία της βάσης δεδομένων (συλλογή δεδομένων με SMS, mobile internet και εγκατεστημένες εφαρμογές, ολοκλήρωση CRM με mobile καμπάνιες), Παρακολούθηση διαδραστικότητας (χρήση εργαλείων τρίτων, συνεργασίες, κατανόηση αναφορών ανάλυσης), Υπολογισμός απόδοσης επένδυσης.
Άλλα σημαντικά θέματα στο Mobile Marketing
- 10 τρόποι για να σε προσέξουν οι πελάτες σου στις mobile συσκευές τους
- Οδηγοί και συμβουλές για το Mobile marketing