Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ-ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ Μ.Δ. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Ελένη Γκονέλα
Γεννήθηκε στις Σέρρες. Σπούδασε σε Παιδαγωγική Ακαδημία κ συνέχισε τις σπουδές κ την κατάρτισή της στην Ελλάδα κ το εξωτερικό στη γενική κ ειδική αγωγή κ εκπαίδευση, με εξιδείκευση στον Αυτισμό. Εργάστηκε σε δημόσια σχολεία Π.Ε. κ ΣΜΕΑΕ (Υποδ/ντρια, Δ/ντρια, Συντονίστρια Πειραματικών Δ.Σ. Μαρασλείου). Δίδαξε στο Μ.Δ.Δ.Ε. Ειδικής Αγωγής, ΠΕΚ κ ΙΕΚ σε ενήλικες. Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. κ Ε.Α.Ε. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσιακής της θητείας, αλλά κ σήμερα, ασχολείται με παρακολουθήσεις, εισηγήσεις κ οργανώσεις σεμιναρίων, συνεδρίων κ ημερίδων κ με συμμετοχές σε συμβούλια, επιτροπές, συλλόγους κ επιστημονικές οργανώσεις, συνεχίζοντας τη δραστηριότητά της. Έγραψε το βιβλίο: ΑΥΤΙΣΜΟΣ-Αίνιγμα κ Πραγματικότητα κ δημοσιεύτηκαν άρθρα της σε επιστημονικά περιοδικά, ανακοινώσεις κ εισηγήσεις σε συνέδρια (πρακτικά).

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ειδικούς παιδαγωγούς, εκπ/κους Προσχολικής Αγωγής, Α/θμιας κ Β/θμιας εκπ/σης, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές,φοιτητές, σπουδαστές, γονείς, όσους εμπλέκονται κ ασχολούνται με την υποστήριξη παιδιών με Μ.Δ. κ όσους ενδιαφέρονται για το πρόβλήμα των Μ.Δ. .

Σκοπός

- Εκτενείς αναφορές στα προβλήματα των μαθητών με ΜΔ., στην κατάκτηση δεξιοτήτων της γραπτής έκφρασης κ στους τρόπους διαχείρισης κ αντιμετώπισή τους από τους εκπ/κούς, γεγονός που αποτελεί πρωταρχικό σκοπό κ στόχους προτεραιοτήτων στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.
- Η γνώση των μεταγνωστικών στρατηγικών, των διδακτικών μοντέλων κ προσεγγίσεων διδ/ας, καθώς κ των σύγχρονων απόψεων για το πεδίο των Μ.Δ. στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Εμπεριστατωμένη ενημέρωση για την έννοια της διαφοροποίησης κ για τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία, με παραδείγματα.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα του σεμιναρίου

-Γραπτή έκφραση: Θεωρητικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της
-Μεταγνώση-μεταγνωστικές στρατηγικές στη μαθησιακή διαδικασία.
• Διαφορά γνωστικής κ μεταγνωστικής στρατηγικής
• Μ.Δ. κ σύγχρονες γνωστικές προσεγγίσεις
• Μ.Δ. κ μεταγνωστικά προβλήματα
-Διδακτικά μοντέλα-σύγχρονες μέθοδοι στο χώρο των Μ.Δ.
-Διδασκαλία κ αξιολόγηση (διδακτική αξιολόγηση)
• Επίπεδα κ στάδια αξιολόγησης
• Αξιολόγηση της διδ/ας
-Διαφοροποιημένη διδασκαλία (Δ.Δ.)-Διαφοροποίηση
• Ορισμός (τι είναι κ τι δεν είναι Δ.Δ.)
• Ατομική κ εξατομικευμένη διδ/α –ΕΕΠ
• Περιεχόμενο της Δ.Δ.
• Πώς επιτυγχάνεται στη γενική τάξη «ενός σχολείου για όλους»
• Ο εκπ/κος της διαφοροποιημένης τάξης- ο ρόλος του
• Σχεδιασμός διαφοροποιημένου προγράμματος
• Προβληματισμοί
• Παράδειγμα

Μεθοδολογία

Η περιγραφή μεθόδων, προσεγγίσεων, μοντέλων κ σύγχρονων απόψεων, ως απαραίτητα εργαλεία στην ενίσχυση κ υποστήριξη των μαθητών στο πεδίο των Μ.Δ. κ ο ρόλος των μεταγνωστικών στρατηγικών στην αντιμετώπιση των μεταγνωστικών προβλημάτων αυτών των μαθητών.
Ενημέρωση για τη διδακτική αξιολόγηση (σχέση δομικής αλληλεξάρτησης διδασκαλίας κ αξιολόγησης).
Εμπεριστατωμένη περιγραφή για τους όρους δδιαφοροποίηση, διαφοροποιημένη διδασκαλία κ παραδείγματα Δ.Δ. στην κοινή τάξη του γενικού σχολείου.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.