Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ: ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ Μ.Δ.-ΔΥΣΛΕΞΙΑ-ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ Μ.Δ.

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Ελένη Γκονέλα
Γεννήθηκε στις Σέρρες. Σπούδασε σε Παιδαγωγική Ακαδημία κ συνέχισε τις σπουδές κ την κατάρτισή της στην Ελλάδα κ το εξωτερικό στη γενική κ ειδική αγωγή κ εκπαίδευση, με εξιδείκευση στον Αυτισμό. Εργάστηκε σε δημόσια σχολεία Π.Ε. κ ΣΜΕΑΕ (Υποδ/ντρια, Δ/ντρια, Συντονίστρια Πειραματικών Δ.Σ. Μαρασλείου). Δίδαξε στο Μ.Δ.Δ.Ε. Ειδικής Αγωγής, ΠΕΚ κ ΙΕΚ σε ενήλικες. Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. κ Ε.Α.Ε. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσιακής της θητείας, αλλά κ σήμερα, ασχολείται με παρακολουθήσεις, εισηγήσεις κ οργανώσεις σεμιναρίων, συνεδρίων κ ημερίδων κ με συμμετοχές σε συμβούλια, επιτροπές, συλλόγους κ επιστημονικές οργανώσεις, συνεχίζοντας τη δραστηριότητά της. Έγραψε το βιβλίο: ΑΥΤΙΣΜΟΣ-Αίνιγμα κ Πραγματικότητα κ δημοσιεύτηκαν άρθρα της σε επιστημονικά περιοδικά, ανακοινώσεις κ εισηγήσεις σε συνέδρια (πρακτικά).

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ειδικούς παιδαγωγούς, εκπ/κους Προσχολικής Αγωγής, Α/θμιας κ Β/θμιας εκπ/σης, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές,φοιτητές, σπουδαστές, γονείς, όσους εμπλέκονται κ ασχολούνται με την υποστήριξη παιδιών με Μ.Δ. κ όσους ενδιαφέρονται για το πρόβλήμα των Μ.Δ. .

Σκοπός

- Η λεπτομερής ενημέρωση για τα προβλήματα που εμφανίζονται στα παιδιά με Μ.Δ. –Δυσλεξία στο γραπτό λόγο, με μελέτη των γραφοσυμβολικών χαρακτηριστικών κ δεξιοτήτων, καθώς κ των δυσκολιών της κατάκτησης αυτών.
- Η περιγραφή της δυσορθογραφίας κ των λαθών.
- Η γνώση της φωνολογικής επίγνωσης κ του ρόλου της στη μάθηση της ανάγνωσης.
- Εμπεριστατωμένη αναφορά στο ζήτημα της αξιολόγησης των Μ.Δ.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα του σεμιναρίου

-Μ.Δ. στην παραγωγή του γραπτού λόγου
• Έλλειμμα γραφο-κινητικών δεξιοτήτων
• Γραπτός λόγος (οργάνωση κ δομή, λεξιλόγιο, περιεχόμενο)
-Γραφοσυμβολικές δεξιότητες-προβλήματα μαθητών με Μ.Δ.
-Γραπτή έκφραση-προβλήματα
• Διαταραχές γραφής (αγραφία,δυσγραφία, κακογραφία)
• Δυσκολίες των μαθητών με Μ.Δ.
-Δυσορθογραφία
• Δυσκολίες γραφής, ορθογραφημένης γραφής κ γραπτής έκφρασης
• Ιστορική ορθογραφία
• Λάθη-κατηγορίες λαθών
• Αξιολόγηση των δυσκολιών στη γραπτή έκφραση («σκέφτομαι κ γράφω»)
-Φωνολογική επίγνωση-σχέση με τις Μ.Δ.
-Αξιολόγηση των Μ.Δ.

Μεθοδολογία

Περιγράφονται οι γραφοσυμβολικές δεξιότητες κ η σημαντικότητά τους στην κατάκτηση της γραπτής έκφρασης των μαθητών με Μ.Δ./ΔΥΣΛΕΞΙΑ, δίνοντας έμφαση στα ελλείμματά τους κ της ειδικής διαταραχής της μάθησης (δυσορθογραφία), με ανάπτυξη κ αξιολόγηση των δυσκολιών της στη γραφή, ορθογραφία, ανάγνωση κ ορθογραφημένη γραφή.
Επίσης, ενημερωτικές αναφορές για το ρόλο της φωνολογικής ενημερότητας στην εκδήλωση Μ.Δ.
Σχετική ενημέρωση για την αξιολόγηση των Μ.Δ. σε αξιολογικά κέντρα, η οποία είναι καθοριστικής σημασίας, για την έγκαιρη κ σωστή αντιμετώπισή τους.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 4 Διδακτικές ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.