Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΓΕΝΙΚΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ) ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ –ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ-ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Ελένη Γκονέλα
Γεννήθηκε στις Σέρρες. Σπούδασε σε Παιδαγωγική Ακαδημία κ συνέχισε τις σπουδές κ την κατάρτισή της στην Ελλάδα κ το εξωτερικό στη γενική κ ειδική αγωγή κ εκπαίδευση, με εξιδείκευση στον Αυτισμό. Εργάστηκε σε δημόσια σχολεία Π.Ε. κ ΣΜΕΑΕ (Υποδ/ντρια, Δ/ντρια, Συντονίστρια Πειραματικών Δ.Σ. Μαρασλείου). Δίδαξε στο Μ.Δ.Δ.Ε. Ειδικής Αγωγής, ΠΕΚ κ ΙΕΚ σε ενήλικες. Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. κ Ε.Α.Ε. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσιακής της θητείας, αλλά κ σήμερα, ασχολείται με παρακολουθήσεις, εισηγήσεις κ οργανώσεις σεμιναρίων, συνεδρίων κ ημερίδων κ με συμμετοχές σε συμβούλια, επιτροπές, συλλόγους κ επιστημονικές οργανώσεις, συνεχίζοντας τη δραστηριότητά της. Έγραψε το βιβλίο: ΑΥΤΙΣΜΟΣ-Αίνιγμα κ Πραγματικότητα κ δημοσιεύτηκαν άρθρα της σε επιστημονικά περιοδικά, ανακοινώσεις κ εισηγήσεις σε συνέδρια (πρακτικά).

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Ειδικούς παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς Προσχολικής Αγωγής, Α/θμιας κ Β/θμιας εκπ/σης, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές,φοιτητές, σπουδαστές, γονείς, όσους εμπλέκονται κ ασχολούνται με την υποστήριξη παιδιών με Μ.Δ. κ όσους ενδιαφέρονται για το πρόβλήμα των Μ.Δ..

Σκοπός

- Αναφορά στην ιστορική ανασκόπηση, αλλά κ στις σύγχρονες απόψεις κ τάσεις για άτομα με Μ.Δ.
- Λεπτομερής ενημέρωση για θέματα Μ.Δ. γενικών κ ειδικών (δυσλεξία). Γονείς κ εκπ/κοι είναι απαραίτητο να γνωρίζουν ενδείξεις κ συμπτώματα των Μ.Δ., για τον εντοπισμό κ τη διαχείριση του προβλήματος. Η έγκαιρη επισήμανση κ διάγνωση, δίνει τη δυνατότητα για έγκαιρη αντιμετώπιση.
- Επειδή τα παιδιά με Μ.Δ. φοιτούν στα γενικά σχολεία, γίνεται ενημέρωση για τη φοίτησή τους κ τις υποστηρικτικές δομές στο γενικό σχολείο, για την ένταξή τους.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα του σεμιναρίου

-Ιστορική ανασκόπηση των Μ.Δ.- Σύγχρονες απόψεις κ τάσεις
-Ορισμός των Μ.Δ.
(γενικές ή σύνθετες, ειδικές, δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσπραξία, δυσφασία-αφασία, ΔΕΠ/Υ, διγλωσσία).
-Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία)
(χαρακτηριστικά δυσλεξίας, παρατήρηση συμπεριφοράς, τι πρέπει να κάνουν γονείς κ δάσκαλοι).
-Πρώιμες ενδείξεις, συμπτώματα κ δείγματα Μ.Δ.
(προσχολική κ πρώτη σχολική ηλικία, Γυμνάσιο κ Λύκειο) κ τρόποι αντιμετώπισης ή διαχείρισης
-Μ.Δ.: Δυσλεξία-Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
-Φοίτηση μαθητών με ΕΕΑ στο γενικό σχολείο (υποστηρικτικές δομές-ένταξη).


Μεθοδολογία

Περιγραφή των γενικών (σύνθετων) Μ.Δ. κ των ειδικών (δυσλεξία, δυσορθογραφία, δυσαναγνωσία, δυσγραφία, δυσαριθμησία) με ανάλυση των ορισμών.
Εκτενής παρουσίαση των πρώιμων ενδείξεων κ συμπτωμάτων των παιδιών με πιθανό εντοπισμό Μ.Δ. από γονείς κ εκπ/κούς, στην προσχολική, πρώτη σχολική ηλικία, Γυμνάσιο κ Λύκειο) κ τρόπους διαχείρισης στη σχολική τάξη (παραδείγματα).
Ανάλυση των χαρακτηριστικών των ατόμων με δυσλεξία κ του ψυχολογικού, συμπεριφορικού κ μαθησιακού τους προφίλ, καθώς κ του ρόλου κ των στάσεων γονέων κ εκπ/κών στη διαχείριση του προβλήματος των Μ.Δ. στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Παρουσιάζονται οι υποστηρικτικές δομές φοίτησης κ ένταξης των παιδιών με ειδικές εκπ/κες ανάγκες στο γενικό σχολείο(ν. 3699/2008).

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 4 Διδακτικές Ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.