Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TEACCH – ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ TEACCH (Treatment and Education of Autistic and related Communication handicapped children- θεραπεία κ εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό κ προβλήματα επικοινωνίας)

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Ελένη Γκονέλα
Γεννήθηκε στις Σέρρες. Σπούδασε σε Παιδαγωγική Ακαδημία κ συνέχισε τις σπουδές κ την κατάρτισή της στην Ελλάδα κ το εξωτερικό στη γενική κ ειδική αγωγή κ εκπαίδευση, με εξιδείκευση στον Αυτισμό. Εργάστηκε σε δημόσια σχολεία Π.Ε. κ ΣΜΕΑΕ (Υποδ/ντρια, Δ/ντρια, Συντονίστρια Πειραματικών Δ.Σ. Μαρασλείου). Δίδαξε στο Μ.Δ.Δ.Ε. Ειδικής Αγωγής, ΠΕΚ κ ΙΕΚ σε ενήλικες. Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. κ Ε.Α.Ε. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσιακής της θητείας, αλλά κ σήμερα, ασχολείται με παρακολουθήσεις, εισηγήσεις κ οργανώσεις σεμιναρίων, συνεδρίων κ ημερίδων κ με συμμετοχές σε συμβούλια, επιτροπές, συλλόγους κ επιστημονικές οργανώσεις, συνεχίζοντας τη δραστηριότητά της. Έγραψε το βιβλίο: ΑΥΤΙΣΜΟΣ-Αίνιγμα κ Πραγματικότητα κ δημοσιεύτηκαν άρθρα της σε επιστημονικά περιοδικά, ανακοινώσεις κ εισηγήσεις σε συνέδρια (πρακτικά).

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ειδικούς παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς προσχολικής Αγωγής, Α/θμιας κ Β/θμιας εκπ/σης, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, κοινωνιολόγους, επαγγελματίες κ ειδικούς στην Ειδική Αγωγή Εκπαίδευση (ΕΑΕ), φοιτητές, σπουδαστές, γονείς, ενήλικες με αυτισμό κ όσους ενδιαφέρονται για τον αυτισμό.

Σκοπός

- Ενημέρωση για τη δομημένη εκπαίδευση, μέσα στο πλάισιο της εκπ/σης των Α.Π..
- Γνωριμία με το Πρόγραμμα TEACCH κ τις υπηρεσίες του στο Α.Π.
- Ανάλυση της προσέγγισης TEACCH, στην προετοιμασία κ εφαρμογή του.
- Παραδειγματικές αναφορές στο εξατομικευμένο πρόγραμμα κ σε οπτικά χρονοδιαγράμματα διδασκαλίας.
- Συζήτηση για τα πλεονεκτήματα κ μειονεκτήματα του TEACCH κ για κριτικές αξιολογήσεις του.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα του σεμιναρίου

• Εκπαίδευση
• Δομημένη εκπαίδευση
• Τι είναι το πρόγραμμα TEACCH; (ιστορικό, εμπνευστές, φιλοσοφία, στόχος, σκοπός, βασικά στοιχεία, κλειδί, πτυχές, σύστημα εργασίας, υπηρεσίες του)
• Δομημένη διδασκαλία TEACCH
• Δόμηση κ οργάνωση περιβ/ντος (κύριες περιοχές διδ/ας teacch στην τάξη, τέσσερα βασικά στάδια για το teacch).
• Ατομικό κ ημερήσιο πρόγραμμα (πώς είναι κ πώς χρησιμοποιείται)
• Ατομικό σύστημα εργασίας (κίνητρα, αμοιβές)
• Εξατομικευμένο πρόγραμμα TEACCH μιας ημέρας (παραδείγματα)
• Οπτική δόμηση-οπτικά χρονοδιαγράμματα (παραδείγματα)
• Πλεονεκτήματα κ μειονεκτήματα TEACCH
• Κριτικές για το TEACCH

Μεθοδολογία

Λεπτομερής περιγραφή της δομημένης εκπαίδευσης κ γιατί το πρόγραμμα TEACCH ειναι μια δομημένη εκπ/ση.
Τι σημαίνει δομημένος τρόπος διδασκαλίας κ πώς εφαρμόζεται η δομημένη διδασκαλία στο TEACCH.
Ενημέρωση για τα δύο βασικά στοιχεία του teacch: α)δόμηση κ οργάνωση του φυσικού περιβάλλοντος κ β)ατομικό ημερήσιο πρόγραμμα, απαραίτητα για την εφαρμογή του, με παραδείγματα εξατομικευμένου προγράμματος teacch κ οπτικών χρονοδιαγραμμάτων διαδασκαλίας.
Αναφορά στις υπηρεσίες που προσφέρει το teacch, στα πλεονεκτήματα κ μειονεκτήματά του, καθώς κ στα αποτελέσματα των ερευνών για το teacch κ κριτικές του.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.