Σήμερα, δεν φτάνει, δεν αρκεί η δημιουργία σωστών, ασφαλέστερων με βάση τα πρότυπα, μικρών ή μεγάλων, έξυπνων ή απλών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων.
Οι ανάγκες και οι εξελίξεις της αγοράς όπως και ο ανταγωνισμός θέτουν νέες αυξημένες απαιτήσεις στους επαγγελματίες όλων των βαθμίδων που ασχολούνται με τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις. Με βασικό σκοπό την δημιουργία ειδικής γνώσης και εμπειρίας Marketing, για μια καλύτερη προσέγγιση των πελατών, για την καλύτερη ανάδειξη του ηλεκτρολογικού επαγγέλματος, για καλύτερους επαγγελματίες, διοργανώνεται το σεμινάριο αυτό.
Η ύλη του σεμιναρίου προέρχεται από την πολύχρονη εμπειρία του εισηγητή σε θέματα ηλεκτρολογικού μάρκετινγκ, διαχείρισης ποιότητας, management στην αγορά ηλεκτρολογικού υλικού και εκπαίδευσης ηλεκτρολόγων όλων των βαθμίδων. Επίσης βασίζεται και σε γερμανικά στοιχεία και μεθόδους.
Περιεχόμενα του σεμιναρίου:
• Αυτοανάλυση και αυτογνωσία
• Ανάλυση συνηθειών εργασίας
• Ανάλυση κατανομής χρόνου
• Ανάλυση προσωπικών δυνατών και αδύνατων σημείων.
• Ανάλυση επιχειρηματικών ηλεκτρολογικών δραστηριοτήτων
• Γενική κατάσταση της αγοράς ηλεκτρικών εγκαταστάσεων
• Ανταγωνισμός
• Βαθμός ικανοποίησης πελατών
• Επιθυμητή εικόνα της επιχείρησης
• Αυτοοργάνωση και οργάνωση χρόνου
• Η επικοινωνία στην εργασία και στην επιχείρηση
• Οργάνωση εξυπηρέτησης πελατών
• Οργάνωση προσωπικού
• Οργάνωση της εικόνας της επιχείρησης
• Οργάνωση διαφήμισης
• Έλεγχος βαθμού επιτυχίας
• Έλεγχος διαμαρτυριών πελατών
• Έλεγχος τελικού αποτελέσματος και διατήρηση πορείας
Επαγγελματικά Οφέλη:
- Δημιουργία και διατήρηση ευχαριστημένων, πιστών πελατών
- Βελτίωση, ισχυροποίηση και παρουσίαση επαγγελματικού προφίλ
- Έγκαιρος εντοπισμός και αξιοποίηση νέων παραγωγικών ηλεκτρολογικών τομέων - εργασιών
- Αποφυγή κακοτεχνιών και ελλείψεων στις ηλεκτρολογικές εργασίες
- Μείωση των μη παραγωγικών (νεκρών) χρόνων
- Μείωση του χρόνου αναζήτησης ηλεκτρολογικών υλικών και εργαλείων
- Δημιουργία και υποκίνηση, αξιόπιστου και αποδοτικού προσωπικού
- Έλεγχος και διατήρηση επαγγελματικής επιτυχίας