Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ & ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης: Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών Παν. Μακεδονίας Honorary Fellow, Brunel University, England Life Fellow & τ. Αντιπρόεδρος, International Academy for Research in Learning Disabilities.
Δρ. Συριοπούλου Χριστίνα: Επιστημονική συνεργάτης Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.

Σκοπός

Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα σε δυο κομβικά θέματα της ειδικής αγωγής με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες στα συγκεκριμένα επιστημονικά πεδία τα οποία θα αναλυθούν.

Περιγραφή σεμιναρίου

10.00 - 10.30: Προσέλευση

10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί

10.40 - 13.10: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΙΤΙΑ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ (ADHD, ΔΕΠ-Υ) εισηγητής κ. Παυλίδης
Θα συζητηθούν με Κριτικό Πνεύμα τα κάτωθι θέματα:
- Ιστορική Αναδρομή της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
- Ορισμοί / Αίτια / Συμπτώματα
- Συχνότητα Διεθνώς
- Πρωτογενή και Δευτερογενής ΔΕΠΥ- ADHD: Ομοιότητες - Διαφορές
- Ο ρόλος του ADHD στη Μάθηση και στη Συμπεριφορά
- Σχέση ADHD, Μαθησιακών Δυσκολιών & Δυσλεξίας
- ADHD και Παραβατική Συμπεριφορά
- Διαγνωστικά Κριτήρια του ADHD (dsm-iv & icd-10)
- Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση του ADHD διεθνώς, με ψυχο-κοινωνικού περιεχομένου ερωτηματολόγια (dsm-iv & icd-10): Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα
- Συγκριτική Παρουσίαση της Σχέσης Εγκεφαλικών Λειτουργιών, Οφθαλμοκίνησης και ADHD
- Διάγνωση: Από την Υποκειμενική Διάγνωση στην Αντικειμενική - Βιολογική: Τεστ Παυλίδη
- Πλεονεκτήματα της Έγκαιρης Διάγνωσης του ADHD από την Προσχολική Ηλικία, με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST)
- Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις του ADHD
- Ψυχο-φαρμακολογική Αντιμετώπιση
- ADHD & Επαγγελματικής Εξέλιξης
- Σκέψεις και Προβληματισμοί
- Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση

13.10 – 13.40: coffee break

13.40 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER - ΑΥΤΙΣΜΟΣ
εισηγήτρια κα Συριοπούλου
- Τι είναι το σύνδρομο Asperger και ο υψηλής λειτουργικότητας αυτισμός (ιστορική αναδρομή, η φύση του συνδρόμου)
- Τα χαρακτηριστικά των παιδιών με το σύνδρομο αυτό (επιδημιολογικές μελέτες, στατιστικές εκτιμήσεις κατά φύλο, τα χαρακτηριστικά (γλώσσα, επικοινωνία, παιχνίδι, φαντασία, χιούμορ) και η συχνότητά τους)
- Οι αιτίες του αυτισμού (ιστορική προσέγγιση, ιατρική, ψυχολογική και παιδαγωγική άποψη)
- Πρώιμες διαγνωστικές ενδείξεις και συμβουλευτική γονέων (ενδείξεις, κριτήρια του DSM-IV και προγράμματα συμβουλευτικής γονέων)
- Διαγνωστικά μέσα (M-CHAT, Denver Developmental Screening Test, ADOS –G ADI-R κ.α.)
- Θεραπείες και αντιμετώπιση (TEACCH, PECS, SPELL, MAKATON, κοινωνικές ιστορίες, Highashi, εκπαιδευτική ένταξη κ.α.)
- Η εξέλιξη των παιδιών αυτών (κοινωνική και επαγγελματική ένταξη)

15.00 -15.30: Στρογγυλή τράπεζα-συζήτηση

15.30 Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων

 

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
- Πιστοποιητικό παρακολούθησης
- Σχετικό επιστημονικό υλικό.
- Φάκελος συνέδρου
- Μπλοκ σημειώσεων
- Στυλό
- Μπουφέ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.