Εισηγητής
Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης
Διεθνώς καταξιωμένη Αυθεντία στη Δυσλεξία, στη Διάσπαση Προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση. Καθηγητής Πανεπιστημίου αλλά και Εφευρέτης νέων τεχνολογιών και μεθόδων, παγκόσμιας αναγνώρισης. Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Honorary Fellow, Brunel University, ΑΓΓΛΙΑ. Διδάσκει 40 έτη (από 23 ετών) σε τμήματα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές σχολές γνωστών Πανεπιστημίων της ΑΓΓΛΙΑΣ, Ελλάδας & ΗΠΑ. Λόγω της Παγκόσμιας Επιστημονικής του Αναγνώρισης, του απονεμήθηκαν πολλοί τιμητικοί τίτλοι και βραβεύσεις, πάντοτε με ομόφωνες αποφάσεις & η βιογραφία του περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων στο WHO IS WHO IN THE WORLD (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας) κλπ.
Το 2006 ήταν ένας από τους ελάχιστους διαπρεπείς επιστήμονες από όλο τον κόσμο που επελέγησαν από τα επιστημονικά συμβούλια του Λευκού Οίκου & της UNESCO και προσκλήθηκε από την κ. Λώρα Μπους (Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO για τον Αλφαβητισμό) στο Διεθνές συνέδριου του ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ σε συνεργασία με την UNESCO, για την πιθανή διεθνή εφαρμογή της Βιολογικής Μεθόδου του. Ανέπτυξε (μετά από 30 ετών έρευνες σε Αγγλικά, Ελληνικά και γνωστά πανεπιστήμια των ΗΠΑ) την αποτελεσματική Εξατομικευμένη Μέθοδο Αντιμετώπισης για τη Δυσλεξία & τη Διάσπαση Προσοχής με Η/Υ & Πολυμέσα
Οι εφευρέσεις του είναι αναγνωρισμένες με διεθνείς πατέντες στις ΗΠΑ, Καναδά, Γαλλία, Αγγλία. Το πλήρως αυτόματο φωτο-ηλεκτρικό σύστημά του είναι τόσο προηγμένο που αποκτήθηκε από φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το Harvard, Penn State, Boston, Columbia, κ.α.
Σε ποιους απευθύνεται
Η ημερίδα αυτή απευθύνεται πρωταρχικά στους ειδικούς (ψυχολόγους, παιδοψυχιάτρους, λογοπεδικούς, εργοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς κ.ά.) οι οποίοι εργάζονται στο χώρο της ψυχικής υγείας του παιδιού και του εφήβου καθώς και στους εκπαιδευτικούς και αντιμετωπίζουν καθημερινά θέματα που αφορούν στις διαταραχές της συμπεριφοράς και τις μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, μπορεί να φανεί χρήσιμο στους φοιτητές οι οποίοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν μελλοντικά με την κλινική ψυχολογία του παιδιού καθώς και στους γονείς οι οποίοι επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τις μαθησιακές δυσκολίες και τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών.