Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

ΔΡΟΣΟΥ Θ. ΣΟΦΙΑ
Σπούδασε ψυχολογία στη φιλοσοφική σχολή του πανεπιστημίου Αθηνών (Πρόγραμμα Ψυχολογίας) απ ’όπου και αποφοίτησε με «Άριστα». Ειδικεύτηκε στην ψυχολογία της ανάγνωσης και γραφής & την εξελικτική ψυχολογία. Επίσης έχει κάνει προπτυχιακές & μεταπτυχιακές σπουδές στην ψυχομετρία & έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την δημιουργική απασχόληση παιδιών & την εκπαίδευση ενηλίκων. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έχει κερδίσει υποτροφία καλύτερης επίδοσης & τιμητικές διακρίσεις σε μεταφραστικό έργο. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου από το 2000 & από τότε συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς ως εξωτερική συνεργάτης, καθώς επίσης & με μονάδα λόγου, γραφής & ψυχολογικής υποστήριξης γονέων. Από το 2008 διατηρεί δικό της γραφείο όπου παρέχονται υπηρεσίες ψυχολογικής στήριξης, εργοθεραπείας, λογοθεραπείας & δημιουργικής απασχόλησης παιδιών & εφήβων, ενώ παράλληλα παρέχει συμβουλευτική ενηλίκων. Κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί άρθρα της ίδιας για την ψυχολογία & την εκπαίδευση στον τοπικό τύπο καθώς επίσης έχει σχεδιάσει εκπαιδευτικό υλικό για σχολές γονέων & σεμινάρια παιδαγωγών στους παιδικούς σταθμούς με τους οποίους συνεργάζεται. Είναι μέλος Συλλόγου Ελλήνων Αδειούχων Ψυχολόγων και του WWF.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, φοιτητές, επαγγελματίες ψυχικής υγείας, και γενικά σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Σκοπός

Γιατί παίζουν τα παιδιά ; Ποια είναι εκείνη η εσωτερική δύναμη που ωθεί κάθε παιδί στο παιχνίδι;
Τελικά παιδί και παιχνίδι είναι έννοιες ομοούσιες και η μια δεν μπορεί να σταθεί χωρίς την άλλη. Το παιχνίδι είναι θαυμάσιο όπλο για τα παιδιά ώστε να μαθαίνουν, ν’ αποκτούν δεξιότητες, να κοινωνικοποιούνται και να γνωρίζουν τον κόσμο γύρω τους. Παράλληλα αποτελεί τρόπο εκτόνωσης των ψυχικών συγκρούσεων και μέσο ακίνδυνης ικανοποίησης βαθύτερων επιθυμιών. Μέσα από αυτή την οπτική γωνία μπορεί να διαμορφωθεί ένα ολόκληρο πρόγραμμα «θεραπευτικής αντιμετώπισης» για παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες λόγου, μάθησης, κίνησης και λοιπών δεξιοτήτων χωρίς το παιδί να νιώθει ότι βρίσκεται σε συνεχή εκπαίδευση γεγονός που προκαλεί αντιστάσεις.

 

Περιγραφή σεμιναρίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
- Γιατί παίζουν τα παιδιά; Τεστ παιχνιδιού
- Η λειτουργία του παιχνιδιού
- Κατηγορίες παιχνιδιού
- Βασικές αναπτυξιακές θεωρίες του παιχνιδιού
- Η κοινωνική πλευρά του παιχνιδιού
- Αναπτυξιακές δυσκολίες σε παιδιά μέχρι 7 ετών
- Τρόποι προσέγγισης παιδιών με αναπτυξιακά προβλήματα στο χώρο του σχολείου μέσω παιχνιδιού
- Τρόποι προσέγγισης παιδιών με αναπτυξιακά προβλήματα στη σχέση θεραπευτή και παιδιού μέσω παιχνιδιού
- Case study. Σύντομη παρουσίαση περιπτώσεων και συζήτηση στους τρόπους αντιμετώπισης.

 

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.