Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Παπαλιού Ειρήνη
Πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας – Τμήμα Λογοθεραπείας. Κάτοχος MScinHumanCommunicationAciences (Master) από το Πανεπιστήμιο “University of Newcastleupon Tyne” Αγγλίας. Από το 2007 έως το 2009 εργάστηκε σε ιδιωτικά κέντρα ως Λογοθεραπεύτρια όπου ανέλαβε παιδιά με Ειδική Γλωσσική Εξελικτική Διαταραχή, Διαταραχές Λόγου, ομιλίας και άρθρωσης, Γλωσσική καθυστέρηση, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα, Διαταραχές του ρυθμού ομιλίας (Τραυλισμό & Ταχυλαλία σε παιδιά & εφήβους), σύνδρομο Down, Μαθησιακές δυσκολίες – δυσλεξία (σε παιδιά και εφήβους), καθώς & Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή – Αυτισμό. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται ιδιωτικά και διατηρεί δικό της γραφείο αναλαμβάνοντας τις παραπάνω διαταραχές.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες στον χώρο της Ειδικής Αγωγής που ασχολούνται με την δυσλεξία (εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, ψυχολόγους αλλά και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων). Επίσης απευθύνεται σε φοιτητές όλων των παραπάνω ειδικοτήτων και σε γονείς που έχουν παιδιά με Δυσλεξία.

Σκοπός

Λογοθεραπεία ετυμολογικά σημαίνει «θεραπεία του λόγου». Πώς λοιπόν η «θεραπεία του λόγου» σχετίζεται με την δυσλεξία που δεν είναι διαταραχή του λόγου, αλλά διαταραχή της ανάγνωσης και του γραπτού λόγου;
Στόχος του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σχέσης της επιστήμης της λογοθεραπείας με την δυσλεξία. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πλήρως πως για να υπάρξει αποκατάσταση δυσλεξίας, θα πρέπει να έχει προηγηθεί αποκατάσταση φωνολογικού συστήματος. Μετά το πέρας του σεμιναρίου όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν παρακολουθήσει πλήθος πρακτικών παραδειγμάτων και θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν αυτές τις θεραπευτικές μεθόδους που βασίζονται στην λογοθεραπεία για να βελτιώσουν την θεραπευτική τους παρέμβαση.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
1. Η σημασία της Φωνολογικής ενημερότητας στην κατάκτηση της ανάγνωσης και της γραφής
2. Κλινική εικόνα ενός δυσλεκτικού παιδιού προσχολικής ηλικίας όσον αφορά στον λόγο, στην προσοχή, στην οργάνωση περιγραφικής & αφηγηματικής ικανότητας
3. Εμπειρίες λογοθεραπείας με δυσλεκτικά παιδιά προσχολικής ηλικίας
4. Θεραπευτική παρέμβαση
5. Κλινική εικόνα ενός δυσλεκτικού παιδιού σχολικής ηλικίας όσον αφορά στον λόγο, στην προσοχή, στην οργάνωση περιγραφικής & αφηγηματικής ικανότητας, στην κατανόηση ενός κειμένου, καθώς και στην προφορική και γραπτή απόδοση
6. Εμπειρίες λογοθεραπείας με δυσλεκτικά παιδιά σχολικής ηλικίας
7. Θεραπευτική παρέμβαση
8. Συζήτηση – Ερωτήσεις

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.