«Έφτασα να πιστεύω ότι στο σχολείο, όπως και στην ψυχοθεραπεία, οι μόνες γνώσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά ενός ατόμου είναι αυτές που ο ίδιος ανακαλύπτει μόνος του και τις κάνει δικές του» δηλώνει ο C.R. Rogers,εκφράζοντας την σύγχρονη προσέγγιση στην εκπαίδευση.
Περιεχόμενα
• Θα παρουσιαστούν πάνω από 20 βιωματικές τεχνικές και ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων ψυχοθεραπείας, κοινωνικής εργασίας και εκπαίδευσης - μεταξύ των οποίων, ο καταιγισμός ιδεών, οι ομάδες εργασίας, η μελέτη περίπτωσης, το παιχνίδι ρόλων, η προσομοίωση, η συνέντευξη από ειδικό, η ζωγραφική κτλ.
• Θα δοθεί έμφαση στις προδιαγραφές σωστής υλοποίησης κάθε τεχνικής για να είναι αποτελεσματική και
• στα κριτήρια επιλογής της κατάλληλης για την περίσταση τεχνικής.
• Όπως και στην χρησιμότητα να μπορεί κανείς να συνδυάζει και να εναλλάσσει μεταξύ τους τις τεχνικές, ανάλογα με τη δυναμική που αναπτύσσεται στην ομάδα.
Μεθοδολογία
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα κληθούν να πάρουν μέρος οι ίδιοι στην υλοποίηση αυτών των τεχνικών και να σκεφτούν τις εφαρμογές αυτών στο δικό τους εκπαιδευτικό αντικείμενο. Ο ρόλος της εισηγήτριας θα είναι υποστηρικτικός και συντονιστικός.
Θα δοθούν σημειώσεις και βιβλιογραφία