Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η απόκτηση γνώσεων και εξοικείωση των στελεχών με τις σύγχρονες τεχνικές επικοινωνίας και με τα εργαλεία επικοινωνίας για τη δημιουργία και υλοποίηση προγραμμάτων Δημόσιων Σχέσεων. Επίσης, οι Δημόσιες Σχέσεις είναι ένα στρατηγικό σύστημα επικοινωνίας, απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση, έτσι, μέσα από το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν δομικά και στρατηγικά ανθρώπινες σχέσεις εμπιστοσύνης.
Περιγραφή σεμιναρίου
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου • Ορισμοί Δημοσίων Σχέσεων, Code of Conduct • Βρετανική και Αμερικανική Σχολή • Εταιρική Εικόνα , Εταιρική Ταυτότητα , Εταιρική Φήμη • Τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις σε διαφήμιση, πωλήσεις, δημοσιότητα, ενημέρωση • Προπαγάνδα: έννοια, εφαρμογές, δεοντολογία • Ο ρόλος της επικοινωνίας στις Δημόσιες Σχέσεις: βασικά στοιχεία επικοινωνίας και συναίσθημα. • Σωματική επικοινωνία.Το κτίσιμο αμοιβαίων σχέσεων εμπιστοσύνης • Φορείς Δημοσίων Σχέσεων: το έργο και τα προσόντα των φορέων. Η επιλογή του μέσου • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων: στρατηγική σκέψη, διοίκηση και στάδια στρατηγικού σχεδιασμού • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων: οφέλη, measurement επιτυχίας, ανατροφοδότηση • Εφαρμογή πλάνου: ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Χορηγίες • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις • Εφαρμογή πλάνου: σύνδεση με ΜΜΕ , Δελτίο Τύπου, ενδοεταιρικές Δημόσιες Σχέσεις • Κυβέρνηση, Κυβερνητικοί Μηχανισμοί και ΜΚΟ • Διαμόρφωση του μηνύματος, Image Making • Εξυπηρέτηση Πελατών Εταιρική Φιλοξενία • Ομιλίες , εταιρικές εκδηλώσεις , event management • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 24 ώρες διδασκαλίας
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος