Το σχολείο αποτελεί βασική πηγή κοινωνικοποίησης των παιδιών κι ως εκ τούτου οι εκπαιδευτικοί παίζουν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους. Τα παιδιά μέσα στο σχολικό περιβάλλον καλούνται να συμμετάσχουν στη διαδικασία της μάθησης, σε ομαδικές – κοινωνικές δραστηριότητες αλλά και να μάθουν να υπακούν σε κανόνες και ιεραρχίες. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται αντιληπτό ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν ένα δύσκολο ρόλο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ:
Παρασκευές 18:00 - 21:00. Από 30/09/2011 έως 18/11/2011 (Εκτός 28ης Οκτωβρίου).
Τα θέματα που θα αναλύονται κάθε φορά θα καθορίζονται έπειτα από συνεννόηση με τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με τις ανάγκες τους. Ο κύκλος επιμόρφωσης ολοκληρώνεται με την απόκτηση βεβαίωσης, σε 7 συναντήσεις με συνολική διάρκεια 21 ώρες,
Στην πρώτη συνάντηση Θα συμπληρωθούν ερωτηματολόγια που θα καθορίσουν τη θεματολογία που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους συμμετέχοντες.
Ενδεικτική θεματολογία:
• Σχολείο (επίδοση, βαθμοί, μελέτη, προβλήματα)
• Μαθησιακές Δυσκολίες
• Διάσπαση Προσοχής - Υπερκινητικότητα
• Σχέσεις με συνομηλίκους – φιλίες
• Προβλήματα συμπεριφοράς-επιθετικότητα
• Σχέσεις με δασκάλους
• Εσωσχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες – ελεύθερος χρόνος
• Αντιμετώπιση κρίσεων (απώλεια – πένθος, ασθένεια κ.α.)
• Όρια
• Κοινωνικός στιγματισμός
• Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Τα σεμινάρια θα είναι φροντιστηριακού τύπου σε ολιγομελή τμήματα. Αφού γίνει μια εισήγηση από τους ειδικούς, θα υπάρχει η δυνατότητα για συζήτηση, προβληματισμό, έκφραση συναισθημάτων, ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων και εμπειριών.