Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση με σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων, η κατανόηση των πραγματικών αναγκών των πελατών, η αποτελεσματική διαχείριση των αντιρρήσεων και των παραπόνων καθώς και η δημιουργία θετικού κλίματος. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να αναγνωρίζουν όλους τους τύπους πελατών, τους τρόπους με τους οποίους θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουν και διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου να επιτευχθεί η πώληση.
Περιγραφή σεμιναρίου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Βασικές αρχές επιχειρηματικότητας - Κατάσταση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης Μεθοδολογία πωλήσεων SPEND Μεθοδολογία υποστήριξης πωλήσεων OODA Η συμβουλευτική πώληση και η ενεργός επικοινωνία Διαχείριση πελατειακής βάσης Διαχείριση αντιρρήσεων Τύποι πελατών Εισπράξεις απαιτήσεων Στρατηγική SOS Αναπαραστάσεις Ρόλων Ανακεφαλαίωση - Καλές πρακτικές –Case studies
Πληροφορίες συμμετοχής
Το πρόγραμμα επιδοτείται από το 0,24% του ΛΑΕΚ
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος