Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

KPI – KEY PERFORMANCE INDICATORS - BSC – BALANCED SCORECARD

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV AUSTRIA ACADEMY
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Βασίλειος Μπαλτάς, Business Unit Director / Palirria – Bulgaria s.a.
Ο Βασίλειος Μπαλτάς διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία σε θέματα οργάνωσης εργοστασιακών και επαγγελματικών χώρων. Υπήρξε για σειρά ετών Διευθυντής εργοστασίων μεγάλων εταιρειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πραγματοποίησε τις σπουδές του σε Γαλλία και Ελλάδα και κατέχει (α) πτυχίο στη Βιομηχανία της Αεροδιαστημικής και προωθητικών κινητήρων(turbojet), από το πανεπιστήμιο Paul Sabatier / Institute of Technology στην Τουλούζη- Γαλλία (β) πτυχίο, Master in Marekting & Communication από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) '' στην Αθήνα- Ελλάδα. Γνωρίζει και επικοινωνεί στην Γαλλική και Αγγλική. Εργάστηκε για περισσότερο από 30 χρόνια στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ ) σαν Διευθυντής Ποιότητας, ακολούθως Διευθυντής του εργοστασίου Αεροκατασκευών και στη συνέχεια Διευθυντής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων, και από το 2011 ενσωματώθηκε στο στελεχιακό δυναμικό της εταιρείας Tata Aerospace – Sikorsky (TASL / India) στην οποία εργάστηκε για 4 περίπου χρόνια (2011–2015) σαν Διευθυντής εργοστασίου και ακολούθως Τεχνικός Διευθυντής, στο πρόγραμμα κατασκευής της ατράκτου των ελικοπτέρων S-92 για την Αμερικανική εταιρεία Sikorsky. Με την επιστροφή στην Ελλάδα (Φεβ. 2015), εργάστηκε σαν Διευθυντικό Στέλεχος (Business Unit Director) σε μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας (SABO S.A., PALIRRIA S.A.) στις οποίες διετέλεσε εξαιρετικό και πρωτοπορειακό έργο στην οργάνωσή τους. Κατά τη διάρκεια της πολύχρονης καριέρας του στην Αεροπορική Βιομηχανία σε Ελλάδα και Ινδία, έχει συνεργαστεί στενά με τις σημαντικότερες Αεροδιαστημικές παγκοσμίως εταιρείες και οργανισμούς (USAFE, Lockheed Martin, Boeing, GE, P&W, Sikorsky, Hawker Beechcraft, Airbus / EADS, Dassault Aviation, Alenia, THALES , SAAB, EMBRAER, Raytheon, TATA Aerospace, CASA, Diehl Defence GmbH, κ.λπ.).

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα έχει αποδειχθεί ότι είναι εφαρμόσιμο σε όλες τις επιχειρήσεις οποινδήποτε χαρακτήρα αν έχουν, σε βιομηχανίες, σε κυβερνητικές υπηρεσίες, σε τραπεζικές, υγειονομικές και πολλές άλλες όλων των μεγεθών. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών μεσαίου επιπέδου και άνω.

Σκοπός

Στόχος του προγράμματος ΚΡΙ είναι να αντιληφθούν οι συμμετέχοντες το τι συνιστά έναν βασικό δείκτη απόδοσης και ακόμη,

  • να αποκτήσουν την ευχέρια να προσδιορίζουν δείκτες μετρήσιμους, ρεαλιστικούς, που είναι δυνατό να επιτευχθούν, που αφορούν στην επιτυχία τους τμήματος ή της επιχείρησης και επιπλέον να είναι επίκαιροι
  • να είναι σε θέση να θεσπίζουν τέτοιους δείκτες και να τεκμηριώνουν τον λόγο για τον οποιο τίθενται
  • να μπορούν να αναγνωρίζουν την χρησιμότητα ενός τεθέντος ΚΡΙ και να εντοπίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν να τον μετρούν
  • να τους κατηγοριοποιούν σύμφωνα με την φύση τους και την σπουδαιότητά τους και να τους διακρίνουν από αυτούς που δεν συνιστούν κρίσιμους δείκτες
  • να μπορούν να τους παρουσιάσουν σε μια εύκολα αντιληπτή μορφή χωρίς να προκαλούν σύγχυση σ΄αυτους που θα τους ελέγξουν
  • να δύνανται να τους παρακολουθούν σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειας επίτευξής τους ώστε να παρεμβαίνουν στις περιπτώσεις που διαπιστώνουν μεγάλη απόκλιση
  • να τους διακρίνουν σε περιοδικούς ή διαρκείς / μόνιμους ώστε αντίστοιχα να μεθοδεύουν την παρακολούθησή τους
  • να θέτουν στόχους που μετρούν παράγοντες οι οποίοι είναι κρίσιμοι για την επιτυχία του τμήματος ή / και της επιχείρησης

Περιγραφή σεμιναρίου

Το Balanced Scorecard (BSC) συνιστά ένα εταιρικό πλαίσιο που χρησιμοποιείται για την διαχείριση και τον έλεγχο μιας θεσπισμένης στρατηγικής και είναι ένα σύνολο οικονομικών και μη οικονομικών μέτρων σχετικά με τους παράγοντες επιτυχίας μιας εταιρείας.

Μια επιχείρηση θέτει στόχους για την επιτυχία της στρατηγικής της, που ορίζονται από τέσσερις διακριτές όψεις – περιοχές (perspectives) οι οποίες είναι διασυνδεδεμένες, αντικατοπτρίζουν την ουσία των δραστηριοτήτων της δημιουργίας αξία γι΄αυτήν.

  • Οικονομικοί (στόχοι) ( Finance) - ‘’Ποιοι είναι οι οικονομικοί στόχοι του οργανισμού ‘’
  • Πελατών (Customer)- ‘’Ποια πράγματα είναι σημαντικά για τους πελάτες (τα οποία με τη σειρά τους θα επηρεάσουν τους οικονομικούς στόχους)’’
  • Εσωτ. Διεργασίας (Internal Process)- "Τι πρέπει να γίνει καλά εσωτερικά, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι των πελατών, που θα επηρεάσουν τους οικονομικούς στόχους"
  • Ανθρώπων (People) ή μάθησης και ανάπτυξης (Learn & Growth)- «Ποια είναι τα προσόντα, οι δεξιότητες και οι δυνατότητες που πρέπει να διαθέτει οργανισμός για να γίνονται οι εσωτερικές διεργασίες καλά που θα κάνουν τους πελάτες ευχαριστημένους και τελικά θα επηρεάσουν τους οικονομικούς στόχους’’.
  • Για την απεικόνιση της κάρτας αποτελεσμάτων (BSC) ενός οργανισμού δημιουργείται ένας χάρτης στρατηγικής Balanced Scorecard, που είναι μια παραστατική απεικόνιση και έχει την δυνατότητα να δείχνει τις συνδέσεις μεταξύ των τεσσάρων όψεων εντός μιας σελίδας.

Πέντε είναι οι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση/οργανισμός χρησιμοποιεί το Balanced Scorecard:

  • Να εκτελέσει το στρατηγικό σχέδιο, ευθυγραμμίζοντας τις προσπάθειες και τις αποφάσεις της διοόικησης με τη στρατηγική.
  • Να κοινοποιήσει τη στρατηγική σε ολόκληρο τνν επιχείρηση / οργανισμό (όπως με τον χάρτη στρατηγικής).
  • Την παρακολούθηση της απόδοσης της στρατηγικής (συνήθως μέσω αναφορών).
  • Να ευθυγραμμιστούν όλα τα τμήματα του οργανισμού με την κοινή στρατηγική.
  • Να συνδέσει άτομα με τη στρατηγική, δείχνοντας πώς συμβάλλουν στους στόχους του οργανισμού.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.