Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Αίτια –Διάγνωση - Αντιμετώπιση - Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης
Διεθνώς καταξιωμένη Αυθεντία στη Δυσλεξία, στη Διάσπαση Προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση. Καθηγητής Πανεπιστημίου αλλά και Εφευρέτης νέων τεχνολογιών και μεθόδων, παγκόσμιας αναγνώρισης. Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Honorary Fellow, Brunel University, ΑΓΓΛΙΑ. Διδάσκει 40 έτη (από 23 ετών) σε τμήματα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές σχολές γνωστών Πανεπιστημίων της ΑΓΓΛΙΑΣ, Ελλάδας & ΗΠΑ. Λόγω της Παγκόσμιας Επιστημονικής του Αναγνώρισης, του απονεμήθηκαν πολλοί τιμητικοί τίτλοι και βραβεύσεις, πάντοτε με ομόφωνες αποφάσεις & η βιογραφία του περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων στο WHO IS WHO IN THE WORLD (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας) κλπ. Το 2006 ήταν ένας από τους ελάχιστους διαπρεπείς επιστήμονες από όλο τον κόσμο που επελέγησαν από τα επιστημονικά συμβούλια του Λευκού Οίκου & της UNESCO και προσκλήθηκε από την κ. Λώρα Μπους (Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO για τον Αλφαβητισμό) στο Διεθνές συνέδριου του ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ σε συνεργασία με την UNESCO, για την πιθανή διεθνή εφαρμογή της Βιολογικής Μεθόδου του. Ανέπτυξε (μετά από 30 ετών έρευνες σε Αγγλικά, Ελληνικά και γνωστά πανεπιστήμια των ΗΠΑ) την αποτελεσματική Εξατομικευμένη Μέθοδο Αντιμετώπισης για τη Δυσλεξία & τη Διάσπαση Προσοχής με Η/Υ & Πολυμέσα Οι εφευρέσεις του είναι αναγνωρισμένες με διεθνείς πατέντες στις ΗΠΑ, Καναδά, Γαλλία, Αγγλία. Το πλήρως αυτόματο φωτο-ηλεκτρικό σύστημά του είναι τόσο προηγμένο που αποκτήθηκε από φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το Harvard, Penn State, Boston, Columbia, κ.α.

Σε ποιους απευθύνεται

Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.

Περιγραφή σεμιναρίου

Οι ικανότητες - δεξιότητες της Ανάγνωσης και της Γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας. Επίσης, σημαντικά καθορίζουν το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης.
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.

Αναλυτικό Πρόγραμμα

10.00 – 10.30: Προσέλευση

10.30 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
• Ιστορική αναδρομή.
• Γενετικοί - Βιολογικοί – Νοητικοί - Ψυχολογικοί - Κοινωνικoί και Εκπαιδευτικοί Παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία στο σχολείο και στη μάθηση.
• Συνοπτική αναφορά σε αρχές & θεωρίες μάθησης & στις πρακτικές εφαρμογές τους.
• Ορισμοί - αίτια - συμπτώματα - συχνότητα των μαθησιακών δυσκολιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Δυσλεξία & Δυσορθογραφία.
• Αναπτυξιακή και Επίκτητη Δυσλεξία: Ομοιότητες - Διαφορές.
• Πρωτογενείς (ειδικές), Δευτερογενείς (γενικές) μαθησιακές δυσκολίες: Ομοιότητες – Διαφορές.
• Σχέση ευφυΐας, ανάγνωσης & ορθογραφίας.
• Ο ρόλος της διάσπασης προσοχής (ADHD) στη μάθηση και στη συμπεριφορά.
• Μέθοδοι και προβλήματα αξιολόγησης ανάγνωσης και ορθογραφίας.
• Συγκριτική παρουσίαση της σχέσης εγκεφαλικών λειτουργιών, οφθαλμοκίνησης και δυσλεξίας.
• Σχέση οφθαλμοκίνησης και αναγνωστικής ικανότητας.

12.30 – 13.00: Διάλειμμα

13.00 – 15.30: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ:
• Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση της Δυσλεξίας και της Δυσορθογραφίας διεθνώς, με ψυχο-εκπιδευτικά τεστ: Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα.
• Δυσλεξία: από την Υποκειμενική Διάγνωση στην Αντικειμενική - Βιολογική: Τεστ Παυλίδη.
• Πλεονεκτήματα της πρόγνωσης και της έγκαιρης διάγνωσης της δυσλεξίας & της διάσπασης προσοχής (ADHD), με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST).
• Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις της Δυσλεξίας & της Δυσορθογραφίας.
• Σκέψεις και Προβληματισμοί.

15.30 -16.00: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
16.00 Λήξη - Παραλαβή βεβαιώσεων

Πληροφορίες συμμετοχής

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
- Φάκελος συνέδρου
- Μπλοκ σημειώσεων
- Στυλό

Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.