Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Τα μυστικά της λιανικής πώλησης

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Βασίλης Αϊβαζίδης
Απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Παντείου Πανεπιστημίου και της Ανώτερης Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων Ρόδου. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, από το Οικον/κό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων Λιανικού Εμπορίου και διαθέτει μεγάλη εκπαιδευτική εμπειρία σε θέματα πωλήσεων, ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, οργάνωσης καταστημάτων και διοίκησης προσωπικού.

Σε ποιους απευθύνεται

Στο προσωπικό των πωλήσεων καταστημάτων λιανικού εμπορίου.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες και να εμπεδώσουν τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους στις πωλήσεις δηλαδή να κλείνουν ευκολότερα την πώληση. Επίσης μέσω της παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης να δημιουργούν πιστούς πελάτες, συμβάλλοντας έτσι στη κερδοφορία και την βιωσιμότητα του καταστήματος.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

• Ο ρόλος του πωλητή στη διαμόρφωση της εικόνας του καταστήματος.
• Πώς ο πωλητής συμβάλει στην επίτευξη των ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του καταστήματος.
• Προσέγγιση και υποδοχή του πελάτη, συμπεριφορές που δημιουργούν θετική πρώτη εντύπωση.
• Διερεύνηση πραγματικής ανάγκης του πελάτη, τεχνική ανοικτών - κλειστών ερωτήσεων.
• Παρουσίαση του προϊόντος στον πελάτη, μεθοδολογία μετατροπής των χαρακτηριστικών του προϊόντος σε οφέλη.
• Δημιουργία σχέσης «κερδίζω – κερδίζεις» μεταξύ πελάτη – πωλητή.
• Μεθοδολογία αποτελεσματικού χειρισμού των αντιρρήσεων. Πώς η αντίρρηση συμβάλει στο κλείσιμο της πώλησης.
• Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για το κλείσιμο της πώλησης.
• Συμπληρωματική πώληση, πότε και ποια προϊόντα μπορώ να προτείνω ως συμπληρωματικά.
• Επικρότηση απόφασης αγοράς, ψυχολογική υποστήριξη του πελάτη.
• Συμπεριφορές εξυπηρέτησης και μη εξυπηρέτησης.
• Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία ( γλώσσα του σώματος ).
• Λέξεις και φράσεις του πωλητή που κτίζουν εμπιστοσύνη.
• Αποτελεσματικός χειρισμός παραπόνων.
• Η συναισθηματική νοημοσύνη και η συμβολή της στην επιτυχή κατάληξη της πώλησης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.