Η Projectyou και η TÜV HELLAS (TÜV NORD) διοργανώνουν στις 17 & 18 Οκτωβρίου στην Θεσσαλονίκη το πρωτότυπο σεμινάριο «Επιχειρηματική Σκέψη και Δράση για Στελέχη», ένα σεμινάριο μοναδικό και απαραίτητο για κάθε φιλόδοξο στέλεχος της μεσαίας και υψηλότερης ιεραρχίας, που θέλει να προσφέρει αξία στην επιχείρηση που εργάζεται και να εξελιχθεί.
Θεματολογία εκπαίδευσης
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
– Tο Όραμα, οι Στόχοι, το Πλαίσιο, η Στρατηγική, η Τακτική, η Κουλτούρα, το Ρίσκο, το Κέρδος
– Οι Άνθρωποι, τα Κεφάλαια, η Γνώση, το Προϊόν, Value proposition
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
– Business Case, Business Plan, Business Model, Project Plan, Marketing Plan,
– Τεχνικές εξεύρεσης επιχειρηματικών ιδεών, αξιολόγηση, Business development
– RACI chart, GATE process, SMART objectives, Performance CONTRACTS, Performance SCORECARDS
– Τεχνικές DECISION MAKING, OPTIONS, ASSUMPTIONS, RESTRICTIONS, Evaluation CRITERIA, PARETO, SWOT ANALYSIS, DECISION TREES, ISHIKAWA
– RISK ASSESSMENT, CONTINUITY PLAN
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
– Έσοδα, σταθερά και μεταβλητά έξοδα, CONTRIBUTION, OVERHEADS, ΜARGIN, ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ, CASH FLOW, EBIT, EBITDA
– Αξιολόγηση επενδύσεων, NPV, ROI, RONA, DCF, Fixed Assets, BREAK-EVEN, CAPITAL EFFICIENCY
– Μέθοδοι εκτίμησης περιουσιακών στοιχείων, Aξία Επιχείρησης, TCO/LLC
– Μεθοδολογία trade-offs στο Supply Chain, Βέλτιστο ύψος αποθέματος, μέγεθος παραγγελίας, επίπεδο εξυπηρέτησης, μείγμα στόλου, drop size, κλπ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ MARKETING
– Ανάλυση περιβάλλοντος PEST, αγοράς, τιμολογιακές πολιτικές, ταξινόμηση προϊόντων BOSTON, επιλογή αγορών-targeting, marketing plan, 4Ps
O ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ
– Μέλη ομάδας έργου, ρόλοι και αρμοδιότητες, Παρακίνηση και Ενδυνάμωση
– Πώς δημιουργούμε την αποδοτική ομάδα, Effectiveness vs Efficiency. Αξιολόγηση 360⁰
– Ικανότητες μελών, νοοτροπίες, ανάγκες, κίνητρα
– Δυναμικά οργανογράμματα
– KNOWLEDGE CAPITAL – SOCIAL CAPITAL
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
– Οι άξονες βιωσιμότητας SUSTAINABILITY: Οικονομία, Κοινωνία, Περιβάλλον
– Εταιρική Υπευθυνότητα CSR
– Στρατηγικές επιβίωσης 7Fs, Διαχείριση ανταγωνιστών
– GLOCALITY, SYNERGIES, EΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ, KAINOTOMIA
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
– Management by vision vs management by objectives
– Τεχνικές επάρκειες, επάρκειες Συμπεριφοράς, επάρκειες αντίληψης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος
– Διαχείριση Αλλαγών, Κρίσεων και Ευκαιριών
– Διαχείριση σχέσεων με Προϊστάμενους, Υφιστάμενους, Stakeholders, Αγορά
– Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Συνέπεια, «Walk the talk», Aυτο-έλεγχος, Δεκτικότητα, Δέσμευση, Παρακίνηση, Επιχειρηματική Ηθική.