H διαχρονική επιρροή του αρχαίου μύθου στην όπερα από τις απαρχές του Μπαρόκ μέχρι την Αριάδνη στη Νάξο του Richard Strauss. Προσεκτική ανάγνωση των αρχαίων πηγών και των λιμπρέτων και ακούσματα από όπερες της μπαρόκ, κλασικής, ρομαντικής και ύστερης ρομαντικής περιόδου. Έργα των: Monteverdi, Vivaldi, Scarlatti, Hasse, Händel, Steffani, Blow, Marais, Gluck, Mozart, Offenbach, Verdi, Wagner και Strauss.
– Κοσμική αρμονία: Intermedi della Pellegrina, C. Monteverdi: Harmony of the Spheres, L’Orfeo
– Η αξία της φιλίας: W.A. Mozart: Απόλλων και Υάκινθος
– Ο απαγορευμένος Έρως: G. Verdi: Αΐντα
– Ηρωική αξία και πολιτική ηγεσία: A. Scarlatti, J.A. Hasse, G.F. Händel, A. Steffani: Μέγας Αλέξανδρος / Ηρακλής / Μάρκος Αυρήλιος
– Η καλλιτεχνική επίδραση του θρήνου: Διδώ και Αινείας του H. Purcell
– Η αγωνία της επίδρασης / Marin Marais: Monsieur de Sainte-Colombe / Alcyone
– Ο πρίγκιπας-κύκνος: R. Wagner: Ludwig II / Lohengrin
– Ηρωίδες και Ήρωες του C.W. Gluck και Επέκεινα / Χορός των Ευλογημένων Ψυχών
– Η παραφθορά της αγάπης: Αφροδίτη και Άδωνις του J. Blow
– Έρως, Ουράνιος: C. Monteverdi, R. Strauss: Αριάδνη στην Νάξο