Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

Design thinking: generating new ideas

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Βάνα Φίκαρη
Η Βάνα Φίκαρη είναι Χημικός Μηχανικός και εργάζεται σαν σύμβουλος επιχειρήσεων. Κύριο πεδίο δραστηριότητας της αποτελεί η διαχείριση συστημάτων ποιότητας και επενδυτικών προγραμμάτων. Παράλληλα, πραγματοποιεί MBA στη Διαχείριση Ολικής Ποιότητας, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στις επιχειρήσεις και συμμετέχει σε αντίστοιχα Ευρωπαϊκά Προγράμματα.

Σε ποιους απευθύνεται

Το εργαστήριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, στελέχη επιχειρήσεων, επικεφαλής ομάδων, προϊσταμένους τμημάτων, άτομα που ασχολούνται με την ανάπτυξη καινοτομίας, νέους επιχειρηματίες και άτομα που ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη δική τους start-up. Ακόμη, το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές, ιδιώτες και άτομα που επιθυμούν να ενδυναμώσουν τις ικανότητες τους στην ανάπτυξη νέων ιδεών και την εύρεση λύσεων.

Σκοπός

Η επιβίωση στη σύγχρονη αγορά, η οποία χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και συνεχείς αλλαγές, αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη νέων ικανοτήτων οι οποίες θα εξασφαλίσουν την προσφορά πραγματικά χρήσιμων προϊόντων και υπηρεσιών και υπόσχονται τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές είναι πλέον επιτακτική. Το κλειδί της επιτυχίας για τις επιχειρήσεις είναι μία διαφορετική προσέγγιση, που επιτρέπει τη δημιουργία ουσιαστικών καινοτομιών και λύσεων: το Design Thinking. Το Design Thinking αποτελεί μια ανθρωποκεντρική μέθοδο που χρησιμοποιεί εργαλεία σχεδιαστών, όπως η ενσυναίσθηση και ο πειραματισμός, για την ανάπτυξη καινοτομίας και την εύρεση λύσεων. Το Design Thinking διδάσκεται στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια παγκοσμίως και υπόσχεται τη ριζική αλλαγή του τρόπου εργασίας.
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τη μεθοδολογία του Design Thinking για να αναπτύξουν νέες ιδέες και καινοτομία, με συστηματικό και δημιουργικό τρόπο. Ακόμα, θα αντιληφθούν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης, στοιχείο που απαιτεί η σύγχρονη αγορά από τις επιχειρήσεις, και θα είναι σε θέση να αντιληφθούν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών. Τέλος, υπόσχεται μία νέα οπτική στον τρόπο που οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και μία νέα προσέγγιση στην επίλυση των προβλημάτων τους.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιγραφή σεμιναρίου
Θεματολογία
Εισαγωγή και κατανόηση της έννοιας του Design Thinking.
Μεθοδολογία Design Thinking
Αντιμετώπιση προκλήσεων
Άντληση έμπνευσης
Δημιουργία νέων ιδεών
Εντοπισμός ευκαιριών
Ασκήσεις

Μεθοδολογία:
Σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις και παραδείγματα. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν το δικό τους portfolio με δραστηριότητες και ασκήσεις, καθώς και πλάνο εφαρμογής των αποτελεσμάτων της κατάρτισης.

Πληροφορίες συμμετοχής

 Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

40€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.